kokoreç

in #hede-io6 years ago

Kokoreç dediğin öyle her bağırsaktan yapılmaz,
kokoreç dediğin kuzudan olur, hem de süt kuzudan
nedeni ise çok basittir: Hayvanın katı besine geçmemiş olması, bağırsaklığın yumuşak ve temizliğini baki kılar.
Kokoreç dediğinin iç kısmı bumbar dışı ise ince bağırsak sarılarak yapılır,
içine konulan uykuluk en pahalı yeridir ve çoğu kokoreççi bu kısmı yalancı uykulukla doldurur
Kokoreç dediğin her yerde yenilmez, temizliğinden emin olduğun yerde yenilir. zaten kokusundan da malın kalitesi anlaşılır, ama iş işten geçmiş olur.
veee
Kokoreç dediğin izmir usulü tat verir, ince kıyım kıymaya bağlar ne yediğini anlamazsın. Domates ve biber koymak tadı yavanlaştırır ve konseptin dışına çıkarır.

Hadi afiyet olsun!
Tipitip kaçar


HEDE

Posted on HEDE - A place for sharing knowledge in a friendly way

Read this entry or all entries about kokoreç.


Sort:  

Kokoreçi kim sevmez :)

kendi cevremden şöyle bir sayarsam ; büyük şehirlerde büyümüş insanların %50 den fazlası sevmiyordur diye düşünüyorum. :) sakatat fakir yemeği olarak görülürmüş.

Eskiden ben de önyargılı olduğum için sevmezdim. Sonra arkadaşlarımon ısrarı üzerine yemeğe başladım ve çok sevdim. Çevremdeki çoğu kimse sever. Sevmeyen de var tabiiki.