Hi bro ! I m a new user🙄

in #hello6 years ago

A927BB82-C24C-4BBE-8F46-02010D09BF4D.jpeg

Merhaba , steemde yeniyim 👍 kripto paralar hakkında hiç bir bilgim yok diyebilirim. Hatta bitcoin nasıl alınır onu bile bilmiyorum. Ama steem teknolojisi ile sanırsam kripto para sektörünün içinde olan bir çok insandan önce tanıştığıımı düşünüyorum. Çünkü bitcoini bilen bir çok arkadaşıma steemit’i sorduğumda net cevaplar alamadım.

Youtube de bir kaç video izledikten sonra bende hesap açmaya karar verdim lakin hesabım 1 ay içinde onaylandı.

Paylaşılan gönderilere göz attığımda özgün içeriğin önemini ön plana çıkaran bir uygulama olduğuna bende kanaat getirdik lakin bir kaç şişirilmiş gönderi hariç 😁

Özgün içerik açısından bugün fotoğrafını portre çekimle yaptığım köpeğimin ilginç ve değişik bulduğum bir resmini paylaşacağım.

8733CDD5-B971-435C-BD87-09349AAB6D54.jpeg

Kendimden kısaca bahsetmem gerekirse daha 17 yaşındayım, İzmir’de yaşıyorum.

Tüm özgün steem kullanıcılarına selam olsun

Sort:  

welcome
try to post 3 post in a day
it will increase your network

Thank you for your promises

@poine, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Thank you for your support