You are viewing a single comment's thread from:

RE: Slow Breakfast / Snídaně po našem

in Hive Food3 months ago

Tak to vypadá, že si asi s tímhle postem ten osobáček neuděláš, přestože by si to zasloužil :/ Já teď copy-pastnul další kolo své tipovačky a po půl hodině tam mám čtyřikrát větší payout, až je mi to trapné... Ono fakt trvá, než si člověk nějaký ten fanbase a pravidelnou podporu kurátorů vybuduje. Škoda, že nepostuješ častěji, potenciál tam určitě je...

Sort:  

Škoda to možná bude, protože jsme uzavřeli i takovou challenge doma. Závisí na tom i, jestli bude mít síť novou hiverku :). Já si jídlo nefotím a rozeznám možná tak borůvku os maliny. Moji tvůrčí činnosti je v tom minimum a téma snídaní a zdravého jídla je hluboko za hranicí mojí kompetence

Já myslel ten potenciál jako obecně, píšeš čtivě a zajímavě, rád to čtu. Ale vidím, že nakonec (hlavně teda díky stoupající ceně Hive) jsi vlastně ten svůj letošní dolarový rekord překonal, byť teda ne o moc :) Třeba to bude stačit k tomu, aby se k nám tvoje drahá polovička přidala :)