差D爆血管

in HIVE CN 中文社区3 years ago

1111.jpeg

就即係咁,本來今朝起身個陣我心情都仲係好靚既,我仲hea住咁慢慢梳洗換衫,慢慢碌出去坐車,之後慢慢歎我個早餐,食完野當然例牌係出邊食下煙,飲下咖啡,睇下新聞咁樣樣.返到公司個陣我都仲係心情好好,9點前仲有覆下email.

2222.jpeg

之不過好景不常,我腦細9點未到就返到黎,我心知又仆街,佢鑊鑊咁早返黎都冇好野發生.呢兩年幾我觀察左好耐,萬試萬靈永冇失手.佢9點前返到黎,一定係冇食藥,要四圍搵人鬧.

不出所料, 未到9:30條友已經開波,今日我係其中一個幸運兒 (我排第二), 明明個客淨係send email比佢, 咁我有乜可能知道發生緊咩事? 你走黎屌柒我? 而家邊個未訓醒先? 睇都唔睇我有冇份收email 就炳? 如果我咁都知發生緊咩事你就驚囉, 因為我hack 左你部機, 偷晒你啲料都仲得.

大好心情比人一野搞禍左, 不過條友好似意猶未盡,想搵下一個黎屌, 點知佢捉蟲,好搵唔搵,搵個仲惡過我既黎屌? 你鬧佢一句, 佢屌返你十句,懶型啊拿,最後仲要同人道歉,你話魚唔魚.

唔知最近我係咪血壓唔正常,同腦細先嘈左幾句,頭暈暈好似要爆血管既死款,之後有咩都唔出聲啦,費事我死係佢公司.我靜靜地做下paper work.之後等於lunch

1111.jpeg

今朝嘈一嘈,我要比大腦refresh下,所以我明知唔食得辣都黎返個咖哩雞排拼台式香腸飯,冒求辣一下等頭腦清醒下,下午要痾就由鳩得佢.唔係既話我clam down唔到. 話時話, 好似真係肚痛…夠鐘演出菊花殘, 閃人先….

Sort:  

Congratulations @atyh! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 6000 upvotes. Your next target is to reach 7000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP