Sort:  

Bu şarkıyı (Gözümde canlanır )çalacaktım aslında bugün çalışmıştım da :)) sonra vazgeçtim arabesk modu olmasın diye . Ne güzel müzik anılarınız var ama benimle yok :) bu bir sitem mesajıdır ✌️

O şarkı da Türk müzik kültürünün bir parçası aslında belki #hiveopenmic topluluğunda bazı arkadaşların ilgisini çekebilir. Geniş bir müzik kültürümüz var ben bile bazen şaşırıyorum.

"Ne güzel müzik anılarınız var ama benimle yok :)"

@veliozdemiroglu ile aynı evi ve benzer ilgi alanlarını paylaşıyor olmamız bizi buna itti. Ayrılamıyoruz 🤭🤭🤭
@veliozdemiroglu ile müzik yapmayı seviyorum.

İnandığım şeylerden bir tanesi Müzik aileden gelir . Hiç ayrılmayın zaten @veliozdemiroglu ile . 🙏Ben abimle canım sıkıldığında pes ,araba yarışı oynardık siz müzik yapıyorsunuz ne güzel . Gerçekten müzik kültürümüz ve çeşitliliği benim de dikkatimi çekiyor ve zamanla bir şekilde paylaşacağımızı umut ediyorum her türden müziği. Org almayı düşünüyorum o zaman yelpazeyi biraz daha geniş tutabileceğim ben de . Sitem mesajım iletilmiş rapor geldi :) 👏👏👏