Feathered Friends – LUCKY SHOT?

in Feathered Friends9 months ago (edited)

Feathered Friends – "SHOW ME A PICTURE OF BIRD - LUCKY SHOT"

This is my entry for the #smap contest, round 129, by @nelinoeva.
Feathered Friends - Show Me A Photo Contest Round 129

#SMaP Show Me A Photo Contest!

20230714_145119_clouds.jpg

Uh, ove nedelje nemam odgovor na izazov koji nam je postavila @nelinoeva.

Nikad mi nijedna ptica nije neočekivano uletela u kadar u svom zanimljivom izdanju kojim bi nas impresionirala i očarala. Ni izgledom, ni pesmom ni nesvakidašnjim postupkom.
A ni ja nisam imala sreće da naletim na naše pernate prijatelje ni da se nečujno prikradem i dođem do originalnih snimaka.
Ništa spektakularno sa područja gde živim.

20230714_145119_bw.jpg

Ipak, možda postoji trenutak koji bi bio prikladan za snimak koji bi se mogao nazvati "lucky shot".

20230714_145119_edit.jpg

Veliki broj golubova na kablovima u našem glavnom gradu snimila sam kroz otvoren prozor automobila, slučajno, usred izbegavanja saobraćajnog kolapsa. Bio je dovoljan jedan pogled na gore, par sekundi i snimak je završio u telefonu.

Nikada nisam na jednom mestu snimila toliki broj golubova.

20230714_145119.jpg
Moja originalna fotografija snimljena sredinom jula 2023. godine

Scena je zanimljiva. Neki od njih uređuju svoje perje, drugi posmatraju okolinu i odmaraju ili međusobno komuniciraju.

Sada jedino mogu da ispoštujem pravilo "zabavi se" na koje nas @nelinoeva redovno podseća, i pokušam da uređivanjem dobijem još nekoliko slika.

20230714_145119_phantasy.jpg

Za sve one koji vole minimalizam...

20230714_145119_min.jpg

Hvala vam na vremenu koje ste posvetili postu. Nadam se da vam se dopao.
Imajte divan dan!

Budite zdravi, srećni i veseli!

Sort:  

Congratulations @zoricatech! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

Women's World Cup Contest - Quarter Finals - Recap of Day 2
Women's World Cup Contest - Quarter Finals - Recap of Day 1
LEO Power Up Day - August 15, 2023

Thank you for the info, @hivebuzz! 🙂 Weekly Author - 71!
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝...

You're a machine @zoricatech! Your daily posts are making a big impact and keeping Hive buzzing.

Slatko ste me nasmejali, @hivebuzz! 😀 Hvala na komentaru.

Thanks for supporting my content @nelinoeva! 🌻