Feathered Friends – SMALL BIRD

Feathered Friends – "SHOW ME A PICTURE OF BIRD/S - SMALL BIRD"

This is my entry for the #smap contest, round 148, by @nelinoeva.
Feathered Friends - Show Me A Photo Contest Round 148

#SMaP Show Me A Photo Contest!

20240112_144933.jpg

Male ptice su izvor neiscrpne inspiracije.

Da započnemo objave u ovoj godini malom pticom, ili ptičicama. Često čujem da ih nije teško pronaći, ali uslikati, svakako jeste.

Ko želi, uvek će pronaći način da se pridruži ljubiteljima ptica.

Pogledajte dve ptičice na muralu koji je oslikao, u neposrednoj blizini Tramvajskog mosta 2018. godine, poznati beogradski ulični umetnik Andrej Žikić Artez.

Druge ptičice su se verovatno sklonile u svoje kućice.

20240112_144920.jpg


20240112_145021.jpg


20240112_144902.jpg


20240112_145005.jpg

Hvala vam na vremenu koje ste posvetili postu. Nadam se da vam se dopao.
Imajte divan dan vam!

Srećni bili!

Sort:  

Very beautiful and interesting graffiti

Slažem se sa tobom, @apnigrich. Što duže posmatram mural, postaje mi sve zanimljiviji.

You always surprise me with unusual entries, this is so original. 🙂
Thank you very much for your lovely entry!🙂

Hvala na lepim rečima, @nelinoeva. 😊 Trudim se da pratim dešavanja u #FeatheredFriends zajednici i što češće učestvujem u tematskim nedeljnim izazovima. Mada, nije tako lako pratiti vas... Pojedine teme su za mene nemoguća misija! 🙂