Mały postęp w grze RABONA.

sezon 78.jpg

Koniec efektu jo-jo.

Po wielu próbach i etapach awans/spadek, awans/spadek nareszczie udało się zrobić postęp i spokojnie utrzymać się w 1 lidze w Rabonie dłużej niż jeden sezon. Do League of Champions daleka droga, ale najpierw trzeba zająć dobrą pozycję w peletonie, a dopiero później przeprowadzić atak. W sezonie 78 zająłem 6 miejsce, a w kolejnym jeszcze lepsze, bo 5 miejsce zdobywając 1 punkt mniej.

sezon 79.jpg

Pojawiła się również kolejna atrakcja dla moich kibiców, bo do mojej ligi awansowała Wisła Kraków. Niestety lokalnym rywalom nie udało się utrzymać i nie wiadomo kiedy pojawią się kolejne mecze derbowe. Dopadł ich syndrom benianinka, bo mnie też to spotkało kiedy awansowałem do 1 ligi.

Rozbudowa stadionu.

Ustabilizowałem formę sportową, więc przyszedł czas na rozbudowę infrastruktury klubowej.

stadion.jpg

Stadion pęka w szwach, więc postanowiłem go ulepszyć na poziom 13. W ubiegłym sezonie rozbudowałem również sklep i jestem coraz bliżej przejścia z systemu paytoplay na play2earn. :D Liczba fanów zbliża się do kolnego kamienia milowego.

fani.jpg

Przeglądając kadrę mojego klubu widzę, że zostały im ze 3-4 sezony i będzie trzeba ich zastąpić nowymi piłkarzami. Nauczony doświadczeniem już teraz przescoutowałem ich następców, którzy w międzyczasie będą trenowani. Rozbudowa stadionu zakończy się pod koniec tego sezonu, więc jesteśmy przygotowani na awans. Przynajmniej technicznie, bo sportowo trochę nam jeszcze brakuje.