You are viewing a single comment's thread from:

RE: Discord Kullanmıyorum

in Palnet3 years ago (edited)

Thank you Ecency 🙂

Yorumlarınız için ecency kullanın arkadaşlar. Burada biriken puanlarla kendi postlarınıza veya başkalarının postlarına oy atabiliyorsunuz. Yorum başına 5 puan veriyor ve çok kolay birikiyor. Ayrıca oy atmak, retweet falan hepsine puan veriyor. Ek olarak ileride bu puanlar tokena dönüşecek ve satılabilecek.

@emotionalsea @sahinadm @candylady @benyamin

Sort:  

Bilmiyordum. Bilgi için teşekkürler 🙏

Rica ederim. Senin beğeneceğini düşündüm.

!ENGAGE 25

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Efsane geri donmus bende vakit bulabilirsem donucem buraya 😊😊😊😊

Teşekkür ederim @benyamin 😀

Sen kesinlikle dönmelisin buralara

!ENGAGE 25

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

İleride bu puanların tokena dönüşebleceği ile ilgili bir bilgi bulabilir miyim? Ecency bu konuda bir post hazırladı mı? :)

Evet çalışmaları sürüyor bununla ilgili. SMT henüz gelmediği için tam bitmemiş
https://ecency.com/hive-125125/@ecency/token

Eğer token olacaksa bu puanları boost ya da promote için harcamak yerine tutmak daha mantıklı olacaktır.

Kesinlikle. Veeeee benim gibi discord bırakmak 😀

Uygulama pek sağlıklı çalışmıyor gibi. Biraz da karmaşık geldi bana.

Öyle mi. Mobil uygulamasını bir süredir kullanmadım. Ben ecency.com sitesi üzerinden griş yapıyorum. Steemit'in en eski uygulaması ve çok geliştiriliyor aslında. Eski adı esteemdi.

Öyle mi bunu da şimdi senden öğrenmiş oldum🙃