I got myself scribbled

About six months ago I posted an article here about how I ordered a tattoo. The term passed, and this week on Monday, the implementation happened.

I just gave the tattoo artist a sort of rough idea, and she worked up a design based on that. Albeit a design - she actually drew it right on my skin, I looked in the mirror, nodded, and it was on.

The tattoo itself took almost four hours. It didn't hurt too much, I'd say it got a bit annoying towards the end :), but it was okay to endure.

Někdy před půl rokem jsem tu dával článek o tom, jak jsem si objednal tetování. Termín uplynul, a tento týden v pondělí došlo na realizaci.

Tatérce jsem dal jen jakousi rámcovou představu, a ta mi podle ní zpracovala návrh. I když návrh - vlastně mi ho nakreslila přímo na kůži, já se kouknul do zrcadla, kývnul a šlo se na věc.

Samotné tetování trvalo skoro čtyři hodiny. Příliš to nebolelo, spíš bych řekl, že to ke konci bylo už trochu otravné :), ale dalo se to v pohodě vydržet.

But I'm really happy with the result. Thanks, Patricie.

S výsledkem jsem ale fakt spokojený. Díky, Patricie.

sepa.png

vote_follow.png

Sort:  

Dát se tetovat, to je jedna z mnoha věcí, která mě nikdy v životě nenapadla. Stálo by za úvahu, proč ne.

Tatérka povídala, že k ní chodí i lidi přes 80. Takže ještě máš dost času na rozmyšlenou 😀

V mém případě to není o věku. Ale o celkovém chápání sebe sama. To je složité.

Já na to tak filosoficky nešel. Mně se prostě tetování na lidech líbí (samozřejmě profesionálně navržené a provedené).

Nice work. 😍😁

Thanks 😁✌️

Looks really cool.

thx , I know 😁👍

That looks cool!!

Looks really great. The tattoo drawn on your hand


The rewards earned on this comment will go directly to the people( @lindoro ) sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.