You are viewing a single comment's thread from:

RE: En Sevdiğin Yılbaşı Filmi Nedir?

in CCH2 years ago

Ayrıca bugün 4 Ocak 2022 ve benim buradaki 4. yıl dönümüm.. 🙆‍♀️
Doğum günüm kutlu olsun o zaman 🎈

Canım arkadaşım benim platformdaki 4 yılın kutlu olsun. 🤗😍 Burada seninle birlikte olup bir şeyler paylaşmak çok güzel. Senin o güzel kaleminden dökülen harika yazılarını okumak, güzel hayallerini seninle birlikte yaşamak bana mutluluk veriyor. İyi ki varsın güzel arkadaşım. Bazı arkadaşlıklar ölünceye kadar hatta öldükten sonra bile devam edermiş ya, işte sen benim o arkadaşlarımdan bir tanesisin. 🤗😍

Yazının her cümlesi beni geçmişe götürdü. O güzel kutlanılan yılbaşıları, evde tek başına filmi, yılbaşına yakın yayınlanan güzel yılbaşı filmleri, ben de hepsini senin gibi çok seviyorum. Hala yılbaşı filmlerini ilgi ile izlerim. Yazına okudukça o günlerim geldi aklıma. Harika bir paylaşım olmuş canım benim o güzel ellerine ve yüreğine sağlık.

Kalbi güzel olanın kaleminden de güzeldik akıyor🤗😍

Daha nice mutlu senelerimiz olsun inşallah bu güzel platformda 😍🤗

Sort:  

Canım arkadaşım benim platformdaki 4 yılın kutlu olsun. 🤗😍 Burada seninle birlikte olup bir şeyler paylaşmak çok güzel.

çok teşekkür ederim canım, seninle burada var olabilmek de çok güzel 🤗

Bazı arkadaşlıklar ölünceye kadar hatta öldükten sonra bile devam edermiş ya, işte sen benim o arkadaşlarımdan bir tanesisin. 🤗😍

mutlu oldum💓
sen de benim için öylesin umarım daim olur arkadaşlığımız ☘

Yazının her cümlesi beni geçmişe götürdü. O güzel kutlanılan yılbaşıları, evde tek başına filmi

böyle hissetmene sevindim, geçmişe götürüp oradaki güzel anıları hatırlatmış olmak ne hoş ve Evde Tek Başına filmi 🙆‍♀️