You are viewing a single comment's thread from:

RE: Firuzende Galata - 360° 5.7K

in CCH2 years ago

Teşekkür ederim :) Evet yakın olsak çok daha sık ziyaret edeceğim yerlerden biri. Fakat Anadolu yakasında oturunca karşıya geçmek eminönü karaköy tarafları hele biraz zor oluyor. Havalar biraz düzelsin direk Üsküdar'dan Karaköy'e geçen hattı kullanırız diye düşünüyorum ama yürüyecek baya yol oluyor o zamanda. Bakalım fırsat buldukça yeni mekanlar ziyaret etmeye devam edeceğim.

Sort:  

Olsun ya ben yürümeyi çok severim mesela. Tabii ki hava bugünlerdeki gibi karlı ve buzlu olmazsa 😆
Gezdiğim mekanlarla ilgili içeriklerini bekliyoruz o zaman !PGM

Güzelmiş beni bıraksalar bakkala bile motosiklet ile gidiyorum da işte arada sağlıklı yaşam için gerekli tabi yürüyüş :) Paylaşıyor olacağım :) Teşekkür ettim.