You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beautiful parking space for motor van in Kirchberg Germany 🚙

in CCH4 years ago

Vallaha bol tehtidli çok tehlikeli bir dönemden geçiyorum:) discorda pek bakmiyorsun diye ordan da yazmiyorum. Paylaşım atmak için sadece giriyorum genelde. Birde çok yakın tarihte sınavım var onunla ilgilenicem inşallah:) Biraz profilinde gezdim bayağı uğraşıyorsun kolay gelsin :) Sen neler yapıyorsun

Sort:  

Discorda sıklıkla giriyorum hatta bu cevabını da discord bildirimlerinden gördüm 😅

Dikkatli ol kendine iyi bak

Sende abi :) Allah'a emanet ol :)

Vallaha diyecek bir sey bulamiyorum kendine dikkat et Türkiyede yer yer Orman kanunu geciyor daha hala degiseceigini de hic zanetmiyorum

İstanbulda da orman kanuni olmasa bari :( karşı taraf milyoner olmasina ragmen ufakta olsa toprağı işgal etme çabasında açıkçası. Hükümete de yakin devlet kanunlari da işlemiyor