You are viewing a single comment's thread from:

RE: Perge Ancient City & Kursunlu Waterfalls, Antalya, Turkey - Perge & Kurşunlu Şelalesi Gezisi (English - Turkish)

in CCH3 years ago

Merhabalar damla hanım umarım her şey yolundadır uzun zaman oldu post paylaşımı yapmıyorsunuz 🙏🙏🇹🇷🇹🇷

Sort:  

Merhaba,
Maalesef bir süre yazmaya ara vermek zorunda kaldım. Teyzemi kaybettik. Herhalde bir süre yazmam. Gerçi zaten sürekli yazan biri değildim. Ama buralardayım okuyorum yazılarınızı. Teşekkür ederim uğradığın için 🌸

Mekanı cennet olsun inşallah. Sizleri tekrar tekrar görmek gercekten sevindirdi beni üstünüzde ki bu kötü enerjiyi inşallah tez vakitte atlatırsınız 🤲🙏

Damla hanım merhabalar nasılsınız iyimisiniz umarım her şey yolundadır. Damla hanım size özelden yazabilir miyim

Teşekkür ederim. Umarım senin için de öyledir. Ben discord kullanmayı bıraktım bir süre öncesinde ama ne oldu? Önemli bir durum mu var? Konu özel değilse buradan yazabilirsin aslında.

Çok teşekkür ediyorum konu crypto coinler ile ilgili bide bu topluluk için nasıl daha fazla beğeni ve post paylaşımı için oylama

https://giftgiver.site/ bu siteden Hp delegasyonu alıp topluluklarda daha aktif olmanı öneririm. Şu anda RC sorunu yaşıyor olabileceğini tahmin ediyorum. Topluluklarda aktif olmak çok önemli. Senin yemekle ilgili güzel yazıların var, yemek topluluğunda üyelerle (ve küratörlerle) iletişimde olman fazla beğeni almanda etkili olacaktır.

Kripto paralar konusunda ben de çok uzman sayılmam ama bildiğim bir konu olursa her zaman yardımcı olurum. Leofinance topluluğundaki yazıları takip etmeni öneririm. Bazen güzel ipuçları paylaşılıyor. Bizden de güzel yazılar yazanlar var.

Damla hanım ne olur kusura bakmayın bu saatte yazıyorum inanın bugün baya yoğundum benim iş restoran olduğu için gercekten şimdi bakabildim mesajınıza çok çok teşekkür ederim bu arada çok yardımcı oluyorsunuz size ilginize teşekkürler. Sizden ricam bu toplulukta devamlı aktif olmanız

Çünkü sizin gönderileriniz gercekten emek veriyorsunuz o yüzden söyledim. Crypto coinler içinde çok teşekkür ediyorum size sürekli yazabilir miyim

canımm şu an bu yazdığını okuyabildim çok üzgünüm:(
Allah rahmet eylesin, başınız sağ olsun 🙏
ne denilebilir ki başka
keşke aylar önce buralara baksaydım, görseydim, yanında olup acını bir nebze de olsa paylaşabilseydim. şimdi ne desem boş olacak biliyorum ama affet yanında olamadım.. 😥