My skincare routine - Products I recommend (EN-TR)

in CCH2 years ago

https://images.ecency.com/DQmXomv8gngh5F67J1fx69Fz8hD5kX1LCW2YvGUy2wtd2jH/img_8468.heic

Hello friends. How are you. I hope you are fine. be good. :) Today I'm going to talk a little bit about my skin care routine. Even though I can't always take care of it, I try to take care of my skin. I can't say I understand too much. Let's say I'm doing something myself. :)

TR
Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız. İyisinizdir umarım. İyi olun. :) Bugün biraz cilt bakım rutinimden bahsedeceğim. Her zaman bakım yapamasam da cildime özen göstermeye çalışıyorum. Çok fazla anladığımı söyleyemem. Kendimce bir şeyler yapıyorum diyelim. :)

I apply Dermokil's mask, which I bought from Gratis, to my skin once a week. It has a tightening effect. My skin type is dry. That's why I don't have a problem when I use it. Of course, be sure to use the products that suit you best, as everyone is different.

TR
Gratisten aldığım Dermokil'in maskesini haftada 1 kez cildime uyguluyorum. Sıkılaştırıcı etkisi var. Benim cilt tipim kuru. O yüzden ben bunu kullandığımda sorun yaşamıyorum. Herkesin farklı olduğu için tabi ki kendinize en uygun ürünleri kullanmaya dikkat edin.

Again, I apply this mask of Dermokil every 2-3 days. It removes blackheads. I also love this mask. I feel it cleans my face.

TR
Yine Dermokil'in bu maskesini de 2-3 günde bir uyguluyorum. Siyah noktalardan arındırıyor. Bu maskeyi de seviyorum. Yüzümü temizlediğini hissediyorum.

I use Diadermine's cream to moisturize my face. I take it before going to bed at night. Frankly, I was not very satisfied. Because I don't like the sticky feeling. This cream is also not immediately absorbed. It stays sticky. But it's pretty good for hydration. I will continue to use it until I finish it.

TR
Yüzümü nemlendirmek için Diadermine'in kremini kullanıyorum. Gece yatmadan önce sürüyorum. Çok memnun kalmadım açıkçası. Çünkü yapış yapış hissini pek sevmiyorum. Bu krem de hemen emilmiyor. Yapış yapış kalıyor. Ama nemlendirme bakımından gayet iyi. Bitirene kadar kullanmaya devam edeceğim.

I use this cream, which I bought from Isparta, on a daily basis. Rose cream with aloe vera. It smells great. I like using it very much. It makes my hands soft.

TR
Isparta’dan aldığım bu kremi de günlük olarak kullanıyorum. Aloe veralı gül kremi. Kokusu harika. Çok beğenerek kullanıyorum. Ellerimi yumuşacık yapıyor.

Again, I have the same brand lotion that I bought from Isparta. It smells the same as the other cream. I love this too. I love the softness it gives when I apply it to my body.

TR
Yine Isparta’dan aldığım aynı marka losyon var. Bunun da kokusu diğer kremle aynı. Bunu da çok seviyorum. Vücuduma uyguladığımda verdiği yumuşaklığı seviyorum.

Let's talk a little bit about nails. I really want to get a manicure. Because I love how beautiful nails and hands look. I'm not very good at manicure myself. I don't go because I can't find a decent, reliable hairdresser who does manicure. I use Flormar nail care oil. I love the scent. With lemon and vitamin E. I think it also nourishes the nails very well. I recommend you to use it.

TR
Tırnak bakımından bahsedeyim biraz. Aslında manikür yaptırmayı çok istiyorum. Çünkü tırnakların ve ellerin güzel gözükmesini çok seviyorum. Kendim pek beceremiyorum manikürü. Manikür yapan düzgün, güvenilir bir kuaför de bulamadığım için gitmiyorum. Flormarın tırnak bakım yağını kullanıyorum. Kokusunu çok seviyorum. Limonlu ve e vitaminli. Bence tırnakları da çok güzel besliyor. Kullanmanızı tavsiye ederim.

Lip balm is one of my must-haves. I can say that the only care products I can't give up are those related to the lips. Because dry lips are very uncomfortable. I have been using Nivea lip balm for years. Blackberry is my favourite. Maybe there are those who do not like this cream. But I love. I think it immediately fixes the damage on the lips.

TR
Dudak kremi benim olmazsa olmazlarımdan. Vazgeçemediğim tek bakım ürünü dudakla ilgili olanlar diyebilirim. Çünkü kurumuş dudak çok rahatsızlık verici. Niveanın dudak kremini yıllardır kullanıyorum. Böğürtlenlisi favorim. Belki bu kremi sevmeyenler vardır. Ama ben seviyorum. Dudaklardaki hasarı hemen düzeltiyor bence.

There is also a lip oil that I bought recently. Avon's lip oil. I loved that too. It also acts as a lip gloss. I think it looks amazing when applied over lipstick or alone. Even though it is a colorless cream, I love the look when applied to the lips. Permanent for a long time. It nourishes the lips well. What else? 😄

TR
Bir de son zamanlarda aldığım bir dudak yağı var. Avon’un dudak yağı. Bunu da sevdim. Dudak parlatıcısı görevi de görüyor. Ruj üstüne sürüldüğünde de yalnız başına sürüldüğünde de muhteşem oluyor bence. Renksiz bir krem olsa da dudağa sürüldüğünde oluşan görüntüyü seviyorum. Uzun süre de kalıcı. İyi de besliyor dudağı. Daha ne olsun. 😄

Finally, there is a product that I use constantly. Rose water. I spray it in my face whenever I get the chance. I put the rose water I bought in a spray bottle. It is easier to use. Rose water is very beneficial. I think it works very well. It cleans the skin and provides a bright appearance. I advise.

TR
Son olarak sürekli kullandığım bir ürün var. Gül suyu. Fırsatını bulduğumu her an yüzüme sıkıyorum. Ben aldığım gül suyunu püskürtmeli şişeye koydum. Kullanması daha kolay oluyor. Gül suyu çok faydalı. Bence çok güzel etki ediyor. Cildi temizliyor ve aydınlık görüntü sağlıyor. Tavsiye ederim.

I am not very knowledgeable about skin care. I'm trying to put into practice what I've told you. Of course, I can't always do it. But I know that we need to take care of our skin. Time passes fast. We don't want our skin to be worn out. That's why we should keep our skin clean even if we don't use skin care products. And most importantly, we should drink lots of water.
Thank you for reading. Ll see. 🌸🤗

TR
Cilt bakımı konusunda çok bilgili değilim. Bu anlattıklarımı uygulamaya çalışıyorum. Her zaman yapamıyorum tabi ki. Ama cildimize özen göstermemiz gerektiğini biliyorum. Zaman hızlı geçiyor. Cildimizin yıpranmış olmasını istemeyiz. O yüzden cilt bakım ürünleri kullanmıyorsak bile cildimizi temiz tutmalıyız. Ve en önemlisi bol bol su içmeliyiz.
Okuduğunuz için teşekkürler. Görüşürüz. 🌸🤗

Sort:  

Dermokilin maskelerini bana bir arkadaşım hediye olarak almıştı ama yüzüme sürdüğümde yüzümü öyle bir yaktı ki anlatamam.
Neyse ki sadece kaşıntı ve yanma gibi bir şeyler oldu. Kızartma falan olmadı. Böyle şeyleri kullanırken dikkatli olmak gerek. Geçen Instagram' da tarçınlı yoğurtlu maske yapıp yüzünü kıpkırmızı eden birinin isyanını okumuştum 😥
!LUV !PIZZA

Öyle mi üzüldüm. Bazı ciltler çok hassas olabiliyor. O yüzden sıkıntılı durum. Benim cildimde sıkıntı oluşturmadı çok şükür. Bence de dikkat etmek gerekiyor. Çok daha büyük sorunlar da yaşanabiliyor. 😳 hayat çok zor 😄

Nivea'nın lip balmlarını ben de çok beğeniyorum. Şu an elimde çilekli,şeftalili ve vanilyalı olanı var. Şeftalili olanın yapısı biraz daha yumuşak ve dağılmaya müsait olsa da iş görür bence.

Avon'un dudak yağları son zamanlarda çok popüler ve ben de çok beğeniyorum. Açık renkli şişe şeffaf likit rujları anımsatıyor. Çünkü biraz renk verdiğini düşünüyorum.

Son olarak da cildiniz kuru ise gül suyunu seyrelterek kullanmanızı öneririm. Gül suyu iyidir, cildi yumuşatır ama aynı zamanda kurutur da. Ayrıca kıvamı yoğun nemlendiriciler de işinizi görür.

Şeftalili olanını da kullanmıştım. Onun da rengi hoşuma gidiyordu. Ama dediğin gibi yapısı daha yumuşak.

Avonun ki muhteşem. Renksiz gibi ama hafiften de renk veriyor sanki evet. Ve bu benim hoşuma gidiyor. :)

Son olarak da cildiniz kuru ise gül suyunu seyrelterek kullanmanızı öneririm. Gül suyu iyidir, cildi yumuşatır ama aynı zamanda kurutur da. Ayrıca kıvamı yoğun nemlendiriciler de işinizi görür

Bunu öğrendiğim iyi oldu. Cilt tipim kuru bence. Gül suyunu da çok seviyorum. Bundan sonra seyrelterek kullanırım. Teşekkür ederim. :)

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @motivationrainn.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more