You are viewing a single comment's thread from:

RE: En Sevdiğin Yılbaşı Filmi Nedir?

in CCH2 years ago

Ne güzel anlatmışsın ailede ki yılbaşı gecesini beni eskiye götürdü. Hatırlıyorum da bizde Tombala oynarken kuruyemiş kabuklarını sağa sola dökerdik. Ortalığı batırırdık. Seçilen filmlerin çoğunu izledim. Ana temalarını kendi dilinden çok güzel yansıtmışsın. Evde Tek BAŞINA serisi akıllarımızın bir köşesinde her zaman yer aldı. Benim favori komedilerden Zor Hedef Fare ve Felekten Bir Gece serini tekrar tekrar izlediğin filmler oldu. Emeğine Yüreğine ve Kalbine Sağlık çok güzel bir yazı okudum.

Sort:  

çok teşekkür ederim, okuduğun ve düşüncelerini paylaştığın için ☘
sanırım tombala herkesin hayatında güzel bir anı bırakmış bir oyun olmuş 🙂

Benim favori komedilerden Zor Hedef Fare ve Felekten Bir Gece serini tekrar tekrar izlediğim filmler oldu.

Zor Hedef Fare'yi hatırlıyorum onu severek izlemiştim ama diğerini de not alıyorum :)