You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Minicity Tour & Sunset On Yacht - Minicity Turu ve Yatta Günbatımı

in CCH3 years ago

önce okumaya başladım yarım kaldı, aradan biraz zaman geçtikten sonra tekrar başladım iki kere okumuş oldum bu güzel gezi yazısını:)
fotoğraflara tek tek baktım, zaten sırf buraya foto yüklemek bile emek istiyor ellerine sağlık, sayende burada ölümsüzleşmiş olacak 🤗

Augustus tapınağı Ankara, Hacı Bayram camii Ankara, Sultanhan Aksaray, Alaeddin camii Konya.. gibi. Onların da fotoğraflarını bir başka yazımda paylaşırım belki.

beklerim özellikle Ankara eserlerini :)
ayrıca araba müzesi ve denizaltı maceralarını da :)

günbatımı da harika eminim yat turu da öyledir.
annen çok şanslı olmalı senin gibi bir evladı olduğu için 😊

şimdiden iyi bayramlar dilerim canım 💐

Sort:  

Teşekkür ederim canım. Evet, buraya yüklemek dediğin gibi ölümsüzleştirmek oluyor, bu düşünce beni de çok motive ediyor. Ankara eserlerini paylaşacağım mutlaka. Ankara da güzel, üniversitede bir arkadaşım davet etmişti. O zaman geldim. Ama çok fazla gezmedik. Bir Kızılay'ı biliyorum güzeldi 🙂

İyi bayramlar canım 🤗 Güzel yazılarını bekliyorum senin de.

!PIZZA

Connect

Trade


@sudefteri! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @damla.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza (2/10)