You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bölüm Sonu Canavarı :)

in CCH2 years ago

Yazını okuyunca direkt yaşadıklarım geldi aklıma aynı odada olup sohbet ettiğim iki kişinin ölümü, gece iniltiler bagirislar sanırım kolay kolay unutulmuyor..

bunu yaşadığın için çok üzüldüm sana o günleri tekrar hatırlattığım için de üzgünüm :(

inşallah kimse bir daha böyle şeyler yaşamaz, şu an öyle bir ortamda bulunan insanlara da şifalar diliyorum 🙏

Son olarak paylaştığın müzik beni hastane odama goturdu **Cem Adrian'ın Kül şarkısı dinlerdim pencerimin camından bakıp yağmuru izlerken..

buna hem şaşırdım hem de hüzünlü bir mutluluk duydum..
çünkü ben de hep o şarkıyı dinliyordum hastayken beni o kadar derinden etkilemişti ki içimden birçok kelime cümle geçiyordu o zamanlar yazsaydım çok dramatik olurdu o yüzden yazmadım hiçbir şey.
şarkıda tarif edemediğim bir keder bir hüzün var..
o zamanlar pencereden, dışarıdaki karın örttüğü bembeyaz manzaraya bakıyordum sonsuz bir boşluk gibiydi..

teşekkür ediyorum desteğin, ilgin ve şifa sözlerin için 💫

Sort:  

bunu yaşadığın için çok üzüldüm sana o günleri tekrar hatırlattığım için de üzgünüm :(

Sakın sakın üzülme sebep yazdıkların değil ki sadece hersey çok taze. Senin uzulmene asıl ben sebep olduğum için özür dilerim. 😞

buna hem şaşırdım hem de hüzünlü bir mutluluk duydum..

Biliyormusun artık ben şaşırmıyorum bu duruma benzer ruhlariz sanırım.
Bu şarkının bana hissettirdikleri istesemde yazıya dokemem.. Dualar şifasiz cümlesi nasıl içimi acitiyordu..

Neyse çok şükür iyiyiz ve daha iyi olacağız. Güzellikleri hakediyoruz gelsin güzel günler mucizeler bekliyoruz.. 🥰

yoo özür dilenecek bir şey yok sadece his paylaşımı oldu sanırım. 💫

sadece her şey çok taze.

dediğin gibi her şey çok taze umarım zaman geçtikçe daha iyi hissederiz.

benzer ruhlariz sanırım.

buna ben de inanıyorum ⚘

evet güzellikler kolayca gelip bizi bulsun 🎈

Oldu oldu oldu 🪄