Мотивирах се тази седмица да шофирам

in BULGARIA HIVE3 years ago

Здравейте! Имам шофьорска книжка от доста време, но чесно казано не съм шофирала скоро. Отлагам за следващ период от време и намирам някакъв друг транспорт. Но тази седмица се заех и шофирах извънградско и в съседните села. Не навъртях малко километри и като, че ли посвикнах. По-важното е, че реших да се заема по-сериозно за напред😉.

img_0.3174739372829398.jpg
Мотивирах се и за друга задача тази седмица. Все няма време за нищо. Бях обещала на дъщеря ми да направим най-после нашите сапунчета(ръчна изработка). Е направихме ги. Вижте ги и вие!
img_0.7250332463056334.jpg

Sort:  

Страхотни са сапунчетата! Надявам се и аз имам малко участие в това да те мотивирам да направиш нещо дори и позабравено или отлагано както казваш!
!LUV

<><

<><

LUV

Connect

Trade


@artur797, you've been given LUV from @projectmamabg.

Check the LUV in your H-E wallet. (1/3)

Браво за това, че си шофирала 👏 Мен ме е страх и нямам книжка и не мисля, че някога ще карам. Сапунчетата са страхотни 😍 Ще се радвам ако направиш пост и покажеш как ги правите ☺

Да,непременно. Приятно занимание е .Изработват се на водна баня,като се използва специална основа за сапун,добавят се аромати ,оцветители и др. аксесоари по избор.