10 неща, които обичам и 10, които мразя/ 10 things I love and 10 that I hate/ 10 choses que j’aime et 10 que je déteste - BG/ EN/ FR

in BULGARIA HIVE3 years ago (edited)

Здравейте приятели! ☺️

Тъй като съм във ваканция и имам малко повече свободно време, реших да се включа в предизвикателството тази седмица 🌻
img_1529.heic

10 неща, които обичам:

• Обичам моето прекрасно и жизнерадостно момиче - София. С ръка на сърцето мога да призная, че не вярвах в любовта от пръв поглед, до момента, в който я взех в ръце за първи път. Беше вълшебно ❤️
img_0073.jpg
• Обичам слънчогледите 🌻 Особено, когато не се чувствам добре - някакси ме развеселяват 🌻
• Обичам музиката и не спирам да пея, без значение къде съм. Най-вече сутрин - за да се заредя с енергия 🎶
• Обичам дългите прегръдки ❤️
• Обичам есента и есенната палитра 🍁🍂
• Обичам моментите, в които се смея толкова много, че забравям да дишам.
• Обичам да размествам мебелите у дома. След всяка промяна, се чувствам все едно съм в ново жилище.
• Обичам Петък вечерите, прекарани вкъщи със семейството, около вкусна, домашно-приготвена вечеря ❤️
• Обичам да чета и междувременно си водя записки с любимите ми цитати.
• Обичам българското Черноморие 🌊

10 неща, които мразя:

•Мразя студените зимни температури;
•Мразя хората, които нямат никакви обноски;
•Мразя това, в което се е превърнало обществото в днешно време;
•Мразя циничността;
•Мразя това, че човечността е все по-рядко срещана;
•Мразя фактът, че има хора, които могат да елиминират бедността с едно щракване на пръсти, но не го правят;
•Мразя колко сме зависими от компютрите и технологиите.
•Мразя това, че най-вкусните храни, не са най-здравословните.
•Мразя предсказуемите филми.
•Мразя това, че след като завършиш училище осъзнаваш, че всъщност не си научил много неща, които биха били полезни и които би могъл да използваш.

Благодаря ви и пожелавам на всички прекрасна и слънчева седмица 🌻


Hello friends! ☺️

Since I'm on vacation and have a little more free time, I decided to join the challenge this week 🌻

10 things I love:

• I love my beautiful and cheerful girl - Sophia. I admit, I did not believe in love at first sight, until the first time I got to hold her in my arms. It was magical ❤️
• I love sunflowers 🌻 Especially when I'm not feeling well - they kind of cheer me up 🌻

img_5270.jpg

•I love music and I can’t stop singing, no matter where I am. I do this often in the morning - to recharge my batteries 🎶
• I love long hugs ❤️
• I love autumn and the autumn colour palette 🍁🍂
• I love moments where I laugh so much that I forget to breathe.
• I love rearranging the furniture at home. After each change, I feel like I moved and am living in a new home.
• I love Friday evenings spent at home with the family, around a delicious, home-cooked meal ❤️
• I love reading and, in the meantime, keep notes of my favorite quotes.
• I love the Bulgarian Black Sea coast 🌊

10 things I hate:

• I hate cold winter temperatures;
• I hate people who don't have any manners;
• I hate what society has turned into nowadays;
• I hate cynicism;
• I hate that humanity is becoming less and less common;
• I hate the fact that there are people who can eliminate poverty with the click of a finger, but they choose not to;
• I hate how dependent we are on computers and technology.
• I hate that the tastiest foods aren’t the healthiest.
• I hate predictable movies.
• I hate that after you finish school, you realize that you haven't actually learned many things that would be useful in every day life.

Thank you and I wish everyone a wonderful and sunny week 🌻


Bonjour les amis! ☺️

Comme je suis en vacances et que j'ai un peu plus de temps libre, j'ai décidé de rejoindre le challenge cette semaine

img_1540.heic

10 choses que j’aime:

• J'aime ma belle et joyeuse fille - Sophia. J'avoue, je n’ai jamais cru au coup de foudre, jusqu'à la première fois où je l'ai prise dans mes bras. C'était magique ❤️
• J'adore les tournesols 🌻 Surtout quand je ne me sens pas bien - ils me remontent le moral 🌻
• J'aime la musique et je ne peux pas m’arrêter de chanter, peu importe où je suis. Je fais ça souvent le matin - pour recharger mes batteries 🎶
• J'aime les longs câlins ❤️
• J'adore l'automne et la palette de couleurs d'automne 🍁🍂

img_5111.jpg

• J'aime les moments où je ris tellement que j'oublie de respirer.
• J'aime réorganiser les meubles à la maison. Après chaque changement, j'ai l'impression d'avoir déménagé et de vivre dans une nouvelle maison.
• J'adore les vendredis soirs en famille, passés à la maison autour d'un délicieux repas fait maison;
• J'aime lire et aussi prendre notes de mes citations préférées.
• J'aime la côte bulgare de la mer Noire 🌊

10 choses que je déteste:

• Je déteste les températures hivernales froides;
• Je déteste les gens qui n'ont pas de manières ;
• Je déteste ce que la société est devenue aujourd'hui ;
• Je déteste le cynisme ;
• Je déteste que l'humanité soit de moins en moins commune ;
• Je déteste le fait qu'il y a des gens qui peuvent éliminer la pauvreté d'un simple clic des doigts, mais ils choisissent ne pas le faire.
• Je déteste à quel point nous dépendons des ordinateurs et de la technologie.
• Je déteste que les repas les plus savoureux ne soient les plus sains.
• Je déteste les films prévisibles.
• Je déteste qu'après avoir terminé l'école, vous vous rendez compte que vous n'avez pas vraiment appris beaucoup de choses qui seraient utiles.

Merci et je vous souhaite à tous une merveilleuse semaine ensoleillée 🌻

img_0072.jpg
Една снимка, за да се поразведрим😁

Sort:  

Благодаря за поста, @boryanamtl!
!LUV

<><

<><

LUV

Connect

Trade


@boryanamtl, you've been given LUV from @hivebg.

Check the LUV in your H-E wallet. (2/5)

Благодаря за предизвикателството 😊

Номинирам @dontcare89 🌺❤️