You are viewing a single comment's thread from:

RE: Участвайте в първото предизвикателство на BULGARIA HIVE!

in BULGARIA HIVE3 years ago

@projectmamabg, поста ти ме върна 22 години назад, когато дъщеря ми @yourtedi беше малка не спеше по цели нощи. Редувахме се с майка и да я забавляваме или люлеем на краката. Аз бях "дежурен" с нея до към 2-3 ч. (ходех и на работа тогава!) след което будех жена ми. Бяхме станали като таласъми от недоспиване... Също като теб мечтаехме само да можем да се наспим. От тогава до ден днешен, почти никога не заспивам преди 2 ч. след полунощ.

Sort:  

О, аз съм готова по всяко време да заспя, изобщо не ми пречи и да съм спала 12 часа и пак да се завъртя и да спя още, стига малкия да е спокоен и да не ме търси. Но поне за сега е немислимо. Тежки са за всички тези моменти, но усмивката на мъниците си остава безценна!