PAKİM KIIDI - [SEKTE-İ US]

in Edebiyat4 years ago

senin için bir hediyem var
ellerimden geçen trenlerin eskittiği soluklar kollarıma
sağa sola çarpan notaların manyattığı bir beyin kafamın içinde
her vuruşun ayrı bir tadı var
fakat ben sana baktığımda sadece yağmurlar

sana bir hediyem var nefes nefese
yüzümü çıkardım
tutup yüzümü avuçlarını aç

sıra kemandan piyanoya geçmiyor mu
serin serin saçların esiyor

yine de her damlası
her dalması ile gözlerimin uykuna
mektuplarımızı okuyorum
her damlası evet çünkü
her baktığımda sana yağmurlar

allahım sen hiç ağladın mı bilmiyorum
ama ben şimdi oturdum ağlamaya
bir de beni merak etmişsin ya bu gün
nasıl ağlamam

beğendin mi

@sahinadm Sekte-i Us

Sort:  

yine damla'lı yağmur'lu, anlatmak istediklerinden sadece küçücük bir parçasını aşikâr eden bir şiir daha..

özlemişim seni @edebiyat, gözlerden gizli kalmak için mi #tr kullanmadın :)

Gözünden kaçamamak ne güzel bir duygu @sudefteri. Teşekkür ederim. :)

@sudefteri 'nden kaçar mı sandın :))

seni şikayet edeceğim @sahinadm 'e

@damla, başlıyor muyuz? :)) Yalnız bu kez @edebiyat çok fena durumda :))

Fark ettim @sahinadm ,
@edebiyat kontrolden çıkmış :))
Acilen bir şeyler yapılmalı

Bu hafta tornavida ve penselerle çok fazla zaman geçirdi garibim. Vizyonu değişti. :))


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c2-turkish topluluk hesabından oy ve reblog almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and reblogged by the @c2-turkish community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here