You are viewing a single comment's thread from:

RE: Chickpea Chips Recipe(Healthy snack) - Nohut Cips Tarifi [ENG - TR ]

in Foodies Bee Hive3 years ago

Annem hep kullanırdı yemeklerde zerdeçalı ben çocukken. O yüzden olmayınca eksiklik hissediyorum ben. Pilavda ya zerdeçal ya safran olmalı ikisinden birini arıyorum. Bulgura ve yemeklere de çok yakışan bir şey. Hem sağlıklı hem de yemeklerin saklanma süresini uzatıyor 🙂

Sort:  

Bilmiyordum canım öğrendiğim iyi oldu. Birisi bana da yoğurt ile tüketebilirsin demişti ama hep unutuyorum kullanmayı bakalım alıştırcam kendimi.

Alıştır alıştır 😀 Hatta annene de yedir derim. Yoğurta süte de katılıyor. Sadece kanı sulandırıcı özelliği var, kanı cıvık olanlara önermiyorlar onu biliyorum.

@sudefteri kayıplarda fark ettin mi 😀
!ENGAGE 25

Evet bakıyorum bazen ama paylaşımda yok seste vermiyor 😀 huuu @sudefteri
!engage 25

huu huu komşu komşuuu :))
böyle bi tekerleme söylerdik küçükken:)
geldim ve yazını okudum canım :)

uzun zamandır youtubeda görüyordum bu tarz alıştırmalık ama hiç denememiştim, senin detaylı anlatımın ve görselinin çok hoşuma gitmesiyle beraber deneyeceğim galiba:p

ellerine sağlık 😽

Ay evet çocukken ne güzeldi her sey. Sagol canım. Arada ses ver kayboldun sanmayalim😍

her şey güzelmiş evet :)

tamam canım kaybolmayalım 😽

kaybolmuştum galiba ama geldim sayılır:)

Gelmiş 🤗

Özlettin kendini ...

ben de özledim 😽

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.