MEVSİM BALIKLARI TAZE

in Foodies Bee Hive3 years ago

Sevgili hive topluluğum merhaba nasılsınız iyimisiniz umarım her şey yolundadır sizin için benim için şimdilik her şey yolunda gidiyor. Burada sürekli aktif olmak ve bu topluluğun çok daha iyi yerlere gelmesi için bende varım diyorum. Sevgili arkadaşlar bugün iş yerinde ki günümü anlatmak isterim. Bugün işe öğlenden sonra gittim bizim restoran çalışma saatleri biraz farklı ama bugün kapanış yapacağım iş yerinde o yüzden geç gittim. Neyse bugün günlerden perşembe ve iş biraz hafif geçti. Biz yine de elimizden geldiğince bir şeyler yapmak için çalışıyoruz.

IMG-20211216-WA0014.jpeg

Balık dolabını ustamız ile beraber yaptık. Mevsim balıklarında daha bulunduruyoruz. Aslında bu mevsimde çok fazla balıkta insanın kafasını karıştırır. Biz yine de bol çeşit bulunduruyoruz.

IMG-20211216-WA0012.jpeg

Dolapta ki balıklar tekir, kalkan, lüfer, deniz levreği ve Minekop balığı bunların hepsinin yapılışı farklı ama hepsi birbirinden güzel olduğu için ben hepsine de seviyorum.

IMG_20211216_203828.jpg
Bu gördüğünüz balık ise ise yani ızgarada olan balık Minekop balığı bu balığın en güzel hali böyle ızgarası olur yada kavurma yada buğulaması yapılır. Sevgili hive dostlarım bu gönderimi okuduğunuz için teşekkür ederim. Görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

Sort:  

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @kingturk.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more