Dinner Ravioli - Delicious food

in Foodies Bee Hive3 years ago (edited)

Our dinner was ravioli. I love ravioli with lots of butter. Mantı is the favorite food of most people in Turkey. It is very popular. I love it too, but it's not my favorite food.

My preference was without garlic. My husband preferred garlic, of course.
Garlic is very useful. But I can't stand its smell. It's sad for me to peel and chop the garlic 😄 I don't like the smell it leaves.

TR
Akşam yemeğimiz mantıydı. Ben mantıyı bol tereyağlı seviyorum. Mantı Türkiye’de çoğu insanın en sevdiği yemek. Çok seviliyor. Ben de seviyorum ama en sevdiğim yemek değil.
Benim tercihim sarımsaksız oldu. Eşimin ise tabi ki sarımsaklı.
Sarımsak çok faydalı. Ama ben tahammül edemiyorum kokusuna. Sarımsağı soyup doğramak bile üzücü benim için 😄 Bıraktığı kokuyu hiç sevmiyorum.

Sort:  

Sarımsak çok iyi de dediğin gibi kokusuna katlanmak kolay değil. Sarımsak tozu kullanabilirsin istersen.

Bir de bence yazılarında daha fazla tribe tagi kullanabilirsin. Daha çok kişiye ulaşmasını sağlayabilirsin bu sayede.

Eşim sevdiği için ve sağlıklı da olduğu için mecbur kullanıyorum artık. Onu da mahrum bırakmayayım diyorum. 😄
Bu kullandığım tagler gibi mi? Konuyla alakalı tagleri kullanmaya çalışıyorum aslında bir de sizlerin yazılarında gördüklerimi kullanıyorum. Ama hala çok bilgim yok bu konuda. Sürekli araştırma içindeyim. 😄