You are viewing a single comment's thread from:

RE: Střechy stověžaté / Oldtown roofs

in Photography Lovers8 months ago

Souhlasím s tím, že Ppinmapple (a použití jejich mapky na www.pinmapple.com) by tomu postu slušelo.

Photography Lovers má sice více členů, ale Pinmapple je, řekl bych, silnější. Ono totiž udělat pár fotek a cítit se u toho jako fotograf svede skoro každý, napsat slušný cestovatelský post spolu s dostatkem alespoň trochu slušných fotek už je o něco těžší. A tomu odpovídá počet uživatelů i příspěvků v obou komunitách :)

Sort:  

Co jsem projížděl, tak photolovers je snad jedna z největších komunit a myslím si, že fotky, které jsem nahodil kvalitní jsou (ikdyž to jsou mobilovky, kterých mám z podobných míst tisíce). Zajímá mě ten záběr, který to může mít.
Na druhou stranu by těm fotkám víc slušel nějaký zajímavý text - třeba citace z restaurátorského průzkumu o tom, co stavbě budovy předcházelo, což je dohledatelné do 13.stoleti - hrozně zajímavý text mimochodem, ale nechtěl jsem se s tím drbat a něco vystřelit cestou z práce.

Zkouším ty skupiny a zjišťuji, kde něco má smysl sdílet a kde ne. Když se nedostaví výsledek, už tam nic nepostnu - ezy. To, že na pinmaple výsledky jsou vím a předpokládám, že kdybych si dal námahu i s textem, tak dostanu dobrý upvoty... ale jde mi teď spíš o followery a zjišťovat, co nevím :)

Photography Lovers je dost generická grupa, která má velmi mírná pravidla a proto je také značně oblíbená. Na druhou stranu zase nenabízí prakticky žádné "zhodnocení". I když se tvůj post dostane do tzv. HotShots (což se podle mě tento nejspíš dostane, fotky tu máš pěkné), tak ti to nepřinese ani jeden garantovaný upvote navíc. Prostě jen budeš součástí jejich výběru, který publikují cca každé dva až tři dny. Pokud ti jde v této fázi primárně o budování fan base a získávaní nových followers, tak z mé zkušenosti na to nejvíc zabírá toto:

  • Být co nejčastěji na trending page.
  • Pořádat pravidelné soutěže.
  • Smysluplně komentovat posty druhých.
  • Vážit si a odměňovat smysluplné komenty druhých u vlastních postů.
  • Vítat a podporovat nováčky.

Díky za rady ;) už pomalu tahám Hive z NFTs ven a brzo taky začnu odměňovat.