You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hive နှင့် ကျွန်တော်တို့၏ မှောင်မိုက်သော နေ့ရက်များ ( Henry Aung )

in HIVE-MYANMAR3 years ago

အဟုတ်ပါပဲ။ တော်ယုံ အကုသိုလ်နဲ့တော့ မြန်မာပြည်မှာ လူဖြစ်ဖို့ မလွယ်ဘူး။ ယူတတ်ရင်တော့ တရားရစရာကြီးပဲ ဆိုပေသိ တသက်လုံး တရားယူစရာကြီးတွေနဲ့ပဲ ကုန်ဆုံးသွားရမလားတောင် စိုးရိမ်မိတယ်။

Sort:  

ကျနော်တို့လဲ ကြိုးစားနေပေမယ့်အရာမရောက်ဘူး ခုဆို အလုပ်တေပါပျက်တော့အဆင်မပြေ ကိုယ်တင်မဟုတ်ဘဲ အတော်များများကြုံနေကြတာပါ အကိုပြောသလိုစိတ်ပူစရာကြီးဖြစ်နေပါပီဗျာ။ ကျနော်ဆိုအရင်က ကျန်းမာရေးလမ်းလျောက် တယ်ပြေးတယ် ခုဆို အလုပ်
တေပျက်တော့ အဟာရမမှီဝဲနိုင်တော့တိုင်ပါတ်နေရော တချို့ ဆို လိုင်းပေါ်မှာ အဆင်မပြေ
ကြတော့အကူညီတောင်းနေကြတယ် ရင်လေးပါတယ်ဗျာ။မြန်မာနိုင်ငံအနာဂါတ်???

ကျနော်တို့လဲ ကြိုးစားနေပေမယ့်အရာမရောက်ဘူး ခုဆို အလုပ်တေပါပျက်တော့အဆင်မပြေ ကိုယ်တင်မဟုတ်ဘဲ အတော်များများကြုံနေကြတာပါ အကိုပြောသလိုစိတ်ပူစရာကြီးဖြစ်နေပါပီဗျာ။ ကျနော်ဆိုအရင်က ကျန်းမာရေးလမ်းလျောက် တယ်ပြေးတယ် ခုဆို အလုပ်
တေပျက်တော့ အဟာရမမှီဝဲနိုင်တော့တိုင်ပါတ်နေရော တချို့ ဆို လိုင်းပေါ်မှာ အဆင်မပြေ
ကြတော့အကူညီတောင်းနေကြတယ် ရင်လေးပါတယ်ဗျာ။မြန်မာနိုင်ငံအနာဂါတ်???