You are viewing a single comment's thread from:

RE: @ecotrain Question of the Week - Season 6 #5: IS LIFE FAIR?

in ecoTrain3 years ago

Jednostavno i tacno, sjajan tekst @nikolina:) Trenutno citam odlicnu knjigu "Koju igru igraš", čista socijalna psihologija, preporučujem ti je ako voliš takve knjige. Poenta je da svi mi igramo neke igre, u braku, na poslu, u društvu, koje su konstruktivne ali i destruktivne. Neke od igara su "Šutni me", "Odrpanica", "Samo sam htela da pomognem" "Zajapurena domaćica", "Zašto to meni da se desi", "Da nema njega".... Govorim o igrama u kojima se provlači upravo to da se sebi govori da život nije fer, da ostanemo tu gde jesmo i namerno se sažaljevamo, da volimo da nas sažaljevaju, iz čega prostiče neka "dobit". Ako stignem, odgovriću na temu :) Pozdravljam te!!!

Sort:  

Hvala puno!

Volim s vremena na vreme da procitam knjigu na tu temu, cesto su slicne i imam osecaj da su samo drugacije napisane ali uvek se bar nesto istakne kao sto mi je sad doslo do izrazaja to preterano razmisljanje, pogotovo o stvarima koje ne mozemo kontrolisati, preuzimanje odgovornosti za svoj zivot, postupke itd. Imam osecaj kao da mi "klikne" ono sto mi trenutno treba da naucim u zivotu sto mi je pre mozda promicalo.

Pokusacu da nadjem knjigu koju si spomenula, deluje mi bas zanimljivo i mislim da bi mi koristila jer sam i sama dugo tako razmisljala.

Nadam se da ces stici da ucestvujes, volela bih da procitam tvoju objavu na ovu temu. Veliki pozdrav i od mene! :)