HALKB Grafik Analizi

in Hive TR2 years ago (edited)

Tekrar merhaba. Yaklaşık iki hafta önce bir Garanti BBVA şirketine ait bir grafik analizi paylaşmıştım. Hissenin 12 yıldır aynı fiyat seviyelerinde seyrettiğinden söz etmiştim. Benzer bir hisse grafiğinden bahsedeceğiz. Yine aynı sektördeyiz. Kurumsal bir banka hissesi. HALKB hissesine ait grafiği inceleyeceğiz.
halkb_2022_04_19_10_47_08.png
Yukarıdaki ekran görüntüsünü Tradingview'dan aldım. Aylık grafikteyiz. Aşağıda 3-5 TL bölgesinde geniş bir arz-talep bölgesi mevcut. Yukarıda ise 13-16 TL fiyatları arasında bir direnç söz konusu. Fark ettiyseniz çok geniş aralıklardan bahsediyoruz. Hisse 2013 yılından beri düşüş trendinde. Trend dönüşü zamanı geldi mi gelmedi mi bilmiyorum.
halkb_usdtry_2022_04_19_10_50_20.png
Yukarıdaki grafik ise dolar bazında. Ve Döviz bazlı trend dönüşüne dair bir işaret söz konusu değil. Umarım TL bazlı bir ralli başlar. Ve bu trend dolar bazlı grafiği de etkiler. Ancak şunu da belirtmeliyim; Sermaye piyasalarında "Umut bir strateji değildir."

Ben yatırım danışmanı değilim. Bu paylaşım bir yatırım tavsiyesi değildir. Yatırım kararlarınızı maddi, psikolojik durumunuza göre kendiniz vermelisiniz. Bu paylaşımı bir eğitim çalışması olarak görmeniz daha faydalı olacaktır. Görüşmek üzere.

Sort:  

ABD"deki bitmeyen davanın sonucu olumlu olursa en az 20 TL ustu. (YTD)

Yorum için teşekkürler. O işin hikayesi bence. Zamanı gelince suçu bireyselleştirip kurumu temize çıkarabilirler. Bir de devletler arasında dava falan olmaz hocam. Çıkar ilişkisi olur.

It is possible that this is a good time to buy coins.

Posted Using LeoFinance Beta

Thanks for your comment. The investment instrument I am talking about is a stock in Borsa Istanbul. Yes, it's been really cheap for a long time.

One day, may return to normal)

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @anadolu.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more