[ENG-TR] Cey Alcohol Center -||- Cey Alkol Merkezi

in Hive TRlast year



clatiupgb050019mjef7e2cih_B1B52B04-DEE8-44F6-90D0-E153B3B6FBF5.png
clatiusmd05270imj0kzw0zse_C162A263-39B7-4FE7-9871-F8AFE786F41A.png
clativd4504x60pmjbnpm5ufd_13F9C36B-9D96-4CB2-A09B-D867FE347C45.png
clativhq7056t2pmjd9k5bb17_28B1B715-58B8-4EA7-BBC8-12057AF1F18D.png
clatiw0de050l1hmjdjwj7s6l_47D7B2B8-A90D-4983-9EDA-59C8F7005B24.png


ENG

Hi everyone! It's overcast today and it's threatening me with its black gaze. It's going to rain. It's hard to be in traffic in this weather. All the roads are suddenly slippery. Traffic is gridlocked everywhere. Still, I'm better than the pedestrians. And I have the opportunity to take long breaks. Because I am small, the car seat turns into a bed in an instant. 😂 I need sleep because I drank last night. 😂 Today I'll tell you about the liquor store where I bought the raki I drank last night. Alcohol Center, as they call it. 😂

This is Karsiyaka, Nergizde. I've been there before with my friend Mayk. Mayk knows such places very well. 😂 Since the day I found out about this place, I'm happier than before because the prices are really affordable. Alcohol is very expensive in our country with the current inflation and the increases made under the name of the policy to reduce alcohol use. In this sense, this place is also expensive. But it is very cheap compared to other places, even corporate, big markets that sell alcohol.

If I'm ever in this area and I have enough money in my pocket, I always stop by here. It's alcohol, it doesn't rot, it doesn't spoil. 😂 I have to have it with me. And when there is a lot of stock, you drink a lot. Because it feels like it's free. 😂 I keep alcohol with me in an amount that will not lose that balance.

Cey has, so to speak, a wide variety of alcohol. There are brands of raki, whiskeys, wines I have never seen or heard of before. The price difference is about 15%. At least, that's cheaper than the cheapest place I've been to outside of this place. That's a good ratio. It encourages you to buy alcohol. 😂

Ben genelde, tercihimi, rakıdan yana kullanıyorum. Birkaç kez de bira aldım. Çünkü başka bir yerde, kalitesiz bira fiyatına, en kaliteli birayı buradan alabiliyorsunuz. Eğer siz de benim gibi alkol dostu iseniz, alkol dostunuz değildir. 😂 Bunu bilin. Kendinize iyi bakın…



TR

Selam millet! Bugün hava kapalı ve beni kara bakışlarıyla tehdit ediyor. Yağdı yağacak. Bu havada trafikte olmak çok zor. Bütün yollar, bir anda kayganlaşıyor. Trafik her yerde kilit. Gene de yayalara göre daha iyiyim. Üstelik uzun aralar verme fırsatım var. Küçük olduğum için arabanın koltuğu, bir anda yatağa dönüşüveriyor. 😂 Dün gece içtiğim için uykuya ihtiyacım var. 😂 Bugün size dün gece içtiğim rakıyı aldığım tekel bayii anlatacağım. Kendi isimlendirmeleriyle, Alkol Merkezi’ni. 😂

Burası, Karşıyaka, Nergizde. Daha önce arkadaşım Mayk’la gitmiştik. Mayk böyle yerleri çok iyi bilir. 😂 Burayı öğrendiğim günden beri eskisinden daha mutluyum. Çünkü fiyatlar gerçekten çok uygun. Mevcut enflasyon ve alkol kullanımını düşürme politikası adı altında yapılan zamlarla, ülkemizde alkol çok pahalı. Bu anlamda burası da pahalı. Ama diğer yerlere, hatta alkol satışı yapan kurumsal, büyük marketlere göre bile çok ucuz.

Eğer bu tarafa yolum düşerse ve cebimde yeteri kadar param varsa, buraya mutlaka uğruyorum. Nasıl olsa alkol, çürümez, bozulmaz. 😂 Yanımda bulunsun. Hoş, çok fazla stok olduğunda da çok içiliyor. Çünkü bedavaymış gibi geliyor. 😂 Ben de o dengeyi kaybetmeyecek miktarda, yanımda alkol bulunduruyorum.

Cey’de, tabiri caizse, envai çeşit alkol var. Daha önce hiç görmediğim, duymadığım markalarda, rakılar, viskiler, şaraplar mevcut. Fiyat farkı ise yaklaşık %15. En azından, benim burası dışında gittiğim en ucuz yerden, bu kadar daha ucuz. Bu güzel bir oran. İnsanı alkol almaya teşvik ediyor. 😂

Ben genelde, tercihimi, rakıdan yana kullanıyorum. Birkaç kez de bira aldım. Çünkü başka bir yerde, kalitesiz bira fiyatına, en kaliteli birayı buradan alabiliyorsunuz. Eğer siz de benim gibi alkol dostu iseniz, alkol dostunuz değildir. 😂 Bunu bilin. Kendinize iyi bakın…


For the best experience view this post on Liketu

Sort:  

Yine beni çok güldüren ve okurken keyif veren yazını okudum. Bu yağmur seni takip ediyor. Alkol merkezi ismini de güzel uydurmuşsun.😂 Stok çok olduğunda çok da içiliyor öyle değil mi🙂 Tercih genelde rakı oluyor sanırım. İzmir de bir akşam o rakıyı birlikte içmek isterim. Çok Teşekkür samimi ve içten anlatım için.

😂😂 İlginiz için ben teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim.
Rakıyı seviyorum. Aslında tadını sevmiyorum, “rakı kafası” güzel oluyor. 😂 Sizinle, ya İzmir’de, ya Antalya’da ya da Amasra’da bi gün rakılayacakmışız gibi hissediyorum. 😂

Alkol bütün kötülüklerin anasıdır. Alkol merkezi, kötülük analarının merkezidir. :))

Tam senlik yer dostum. Sen paylaşmadan önce burayı görseydim seni kesinlikle haberdar ederdim. :)

İzmir'e uğradığımda burayı ziyaret etmeden geçmeyeceğim.

😂😂😂 Kötülükleri bulmakta ustayım sanırım. Tavsiye ederim gitmenizi. Buradan çıktıktan sonra, güzel bir gece geçirmek garantili. 😂 Daha uygununu bulursanız gene haberdar olmak isterim. 😂

Tamam. Bu konuda haberleşme portalı kuralım :))

Discord’da bir sayfa yapabilirdik ama grup olacak kadar kalabalık değiliz sanırım 😂