[ENG-TR] Ohannes Pub —//— Ohannes Bar

in Hive TRlast year



claqk021g04o22pmjg3kzexe8_926D2C4F-B99C-4B4C-B392-0F18FC7BCD02.png
claqk02sq04fi0pmj9uhehfql_ADB66898-74EF-4170-9922-87B5F7DA3C01.png
claqk0hx204h72cmjcxf0bbmg_91E07D60-B868-4F80-AC3B-3623E7C757B7.png
claqk0jpf04ko0xmjbl585vmc_F02542AA-AC06-4892-ACB4-C5DE8ACF8451.png


ENG

Hello, everyone! The weather has been great for a few days. Again, travelling, roads, comings and goings are flowing. My study activities have slowed down. But going out and travelling the road did me a lot of good. The movement brought me back to myself. Maybe starting to write here again has also affected this. Because writing is also good for me. I feel very good. As it always happens at times like this, I drank too much alcohol. So I'm drinking for pleasure. 😂 Again at such a time, I will tell you about a pub where I sat with my girlfriend; Ohannes.

Ohannes Bar is in the middle of Bostanlı bars street. It is in a very good location. This is a favourite street that is crowded every day of the week. In the evenings, even walking here is very difficult. But the crowd here is not like the crowd in Küçükpark or Alsancakt. It does not flow, it floats. There is a calmness on almost everyone here. No one is running or shouting. I like this street and the places here very much. Actually there is nothing special on offer here. The location is close to the sea, but not so close that you can see the sea. It's just that there is a mass of quality people here. And you can feel this quality even when you walk on the street. When I am there, I look around me and then at myself and I come to the conclusion that the people there are uncomfortable when they see me. 😂 Because, with my dark skin, my ghetto shave and my slippers that don't come off my feet unless it rains, I sometimes feel self-conscious too. 😂

When I have a girlfriend with me, I feel more confident. I enter places with more confidence. That day when we sat at Ohannes, if I had gone alone, they probably would have said there was no room. 😂 We sat here and drank beer. However, if I had gone alone, I would have paid more. Because, when I have my girlfriend with me, I drink more balanced and carefully. Because I think that I should not lose myself and protect her against dangers. This must be an instinctive feeling. Because she can protect herself. She has been living in Izmir longer than me, since her childhood.❤️

Ohannes has high tables, very close together. I think what is desired here is intimacy. People sit close to each other without hesitation and with respect. There is foreign pop music playing at a level that does not interrupt the conversation and does not require people to shout to hear each other. This music flows like the melody of a poetry recital without making itself felt, as if it did not exist, but still leaving a soft feeling in the atmosphere. On the television screen, a football match with the sound turned down is there for those interested.

When you ordered a beer, you were served pickled cucumber and peanuts, and it was very pleasant to sit in this place.🥬🥒 It is a place where you can go to chat with your friends with a few beers. We left here after a pleasant conversation and two beers with my girlfriend. Prices are not more or less. They are normal. I wish everyone happiness...



TR

Selam millet! Birkaç gündür havalar çok güzel. Gene gezmeler, yollar, gelenler, gidenler akıp gidiyor. Ders çalışma aktivitelerim yavaşladı. Fakat dışarıya çıkıp, yol yapmak bana çok iyi geldi. Hareket beni kendime getirdi. Belki de burada yazmaya tekrar başlamak da bunu etkilemiştir. Çünkü yazmak da bana iyi geliyor. Kendimi çok iyi hissediyorum. Böyle zamanlarda hep olduğu gibi alkolü de fazla kaçırdım. Demek ki ben keyiften içiyorum. 😂 Gene böyle bir zamanda, kız arkadaşımla, oturduğumuz bir barı anlatacağım; Ohannes.

Ohannes Bar, Bostanlı barlar sokağının ortalarında. Konum olarak çok güzel bir yerde. Burası haftanın her günü kalabalık olan, gözde bir sokak. Akşamları, burada yürümek bile çok zor. Fakat buradaki kalabalık, Küçükparktaki veya Alsancaktaki kalabalık gibi değil. Akmıyor, süzülüyor. Buradaki hemen herkesin üzerinde, bir sakinlik var. Kimse koşturmuyor, bağırmıyor. Ben bu sokağı ve buradaki mekanları çok seviyorum. Aslında burada sunulan özel bir şey yok. Konum olarak denize yakın, ama denizi görebileceğiniz kadar yakın değil. Sadece, burada, kaliteli bir insan kitlesi var. Ve bu kaliteyi sokakta yürürken bile hissediyorsunuz. Ben orada olduğumda, etrafıma, sonra da kendime bakıp, oradaki insanların beni gördüklerinde rahatsız oldukları kanaatine varıyorum. 😂 Çünkü, esmer tenim, getto tıraşım ve yağmur yağmadığı sürece ayaklarımdan çıkmayan terliklerimle, bazen ben de kendimden çekiniyorum. 😂

Yanımda kız arkadaşım olduğunda, kendimi daha güvenilir hissediyorum. Mekanlara daha özgüvenli giriyorum. O gün de Ohannes’e oturduğumuzda, tek başıma gitseydim, muhtemelen , yer yok diyeceklerdi. 😂 Biz burada oturup bira içtik. Halbuki ben tek başıma gitseydim daha fazla hesap öderdim. Çünkü, yanımda kız arkadaşım olduğunda, daha dengeli ve dikkatli içiyorum. Çünkü kendimi kaybetmemem ve tehlikelere karşı onu korumam gerektiğini düşünüyorum. Bu içgüdüsel bir duygu olsa gerek. Çünkü kendisini koruyabilir. Benden daha uzun süredir, çocukluğundan beri İzmirde yaşıyor.❤️

Ohannesde, birbirine çok yakın, yüksek masalar var. Burada istenilen, sanırım samimiyet. İnsanlar, birbirinden çekinmeden ve saygıyla dip dibe oturuyorlar. Ortamda, muhabbeti kesecek, insanların birbirini duymak için bağırarak konuşmasını gerektirmeyecek seviyede, yabancı pop müzik çalıyor. Bu müzik bir tür, şiir dinletisi ezgisi gibi kendisini hissettirmeden, sanki yokmuş gibi ama gene de ortama yumuşak bir his bırakarak akıp gidiyor. Televizyondaki ekranda ise, sesi kısılmış bir futbol maçı, ilgililer için orada duruyor.

Bira söylediğinizde, yanında, salatalık turşusu ve fıstık da ikram edilen bu mekanda oturmak çok keyifliydi.🥬🥒Birkaç bira eşliğinde, arkadaşlarınızla muhabbet etmek için gidilebilir bir yer. Biz de kız arkadaşımla keyifli bir muhabbet ve ikişer biradan sonra, buradan ayrıldık. Fiyatlar az ya da çok değil. Normal. Herkese mutluluklar diliyorum…


For the best experience view this post on Liketu

Sort:  

Yanımda kız arkadaşım olduğunda, kendimi daha güvenilir hissediyorum. Mekanlara daha özgüvenli giriyorum.

Çok etkileyici 🎈🎈🎈

Sayende kız arkadaşını da tanımış olduk, ailemizin bir üyesi gibi oldu.

Marulun yanına salatalık da gelmiş 😄

Kendimden ve duygularımdan bahsederken, konu kız arkadaşıma gitmeden olmuyor. Aslında o da aramıza katılmak istiyor. Ama bunun için zamana ihtiyacımız var.
Sebze emojilerine giriş yaptım bir kere, kendimi geliştiriyorum. 😂

Hello friends, I think you can drink alcohol when you are young, but soon you will have to cut down on alcohol because it affects our health later.

Hello. Yes, You right. But ı love to drink alcohol and ı can’t cut down on it.

Biranın yanında salatalık turşusunu ilk defa duydum. Çok garip bir ikrammış. Nasıl oluyor? Gerçekten ikisi birlikte iyi gidiyor mu ?😅

Çok güzel bir meze. Tavsiye ederim.

 last year (edited) 

Ohannesde, birbirine çok yakın, yüksek masalar var. Burada istenilen, sanırım samimiyet. İnsanlar, birbirinden çekinmeden ve saygıyla dip dibe oturuyorlar.

En rahat edemediğim oturuş şekli🥲

🥬🥒 Sanırım salata malzemeleri tamamlanıyor😅🥗

😂😂😂evet az kaldı. Domates ve soğanı da bulabilirsem, o iş tamam.

Yazılarını okurken neden gülüyorum acaba:)) Demek ki bende oraya yalnız gelsem tipimden yer yok diyecekler. Ne var yani saçımız sakalımız uzun ve dağınıksa... Elit kesim geliyor sanırım... Ortamı da sokağı da kendine öz tarzınla yine çok iyi ifade etmişsin. Tebrik ederim.

Teşekkür ederim hocam. Beğenmenize çok sevindim. 🙏