Oğlumun Üniversite Hayatına Dönüşü ve Bilim Üniversitesinin Muhteşem Kampüsü

in Hive TR2 years ago



cl7wexki600y415m7918p8iqr_IMG_20220910_132014.webp
cl7wexx7e01191lm7cd2xhwal_IMG_20220910_132109.webp
cl7weyemp00xu0pm7g8qmgiiy_IMG_20220901_092731.webp
cl7weyx1800yi0wm7c53k9nia_IMG_20220901_094508_1.webp
cl7wezb8z00xc2dm71a738dbd_IMG_20220901_093939.webp
cl7wezqkt00y615m7cfsr69hx_IMG_20220901_093017.webp
cl7wezvtk00zd0im78m8j3lnk_IMG-20220910-WA0007.webp
cl7wf0alg011b1lm71oke1syy_IMG_20220901_092811.webp
cl7wf0qsb011421m7fxqg6gbg_IMG_20220901_094228.webp
cl7wf1jji00zf0im7hg32fnoe_IMG_20220901_094221.webp

ENG

Hello all friends 🤗

I would like to start my article to give you good news and to say that I am very happy and proud as a mother. 🤗 My son continues his school life this year. Two years ago, my dear son won Computer Engineering at Antalya Bilim University with a semi-scholarship. Unfortunately, we could not enroll my son, who successfully completed his first year of school, because we could not pay half of the tuition fee in the second year due to financial difficulties.

Last year was a very sad year for my son and me. Fortunately, we have solved this problem this year and my son will continue his schooling from where he left off. He and I are very happy and excited. May Allah grant him the opportunity to pay for the last two years and complete his school. 🤗🙏

I have two treasures in this life. One is my beloved daughter and the other is my beloved son. These are my only treasures in this life and my only legacy that I will leave my homeland to the nation. Thank God my daughter graduated from law school and became a lawyer. She somehow saved herself, she said. Now she is trying to support her brother so that he can read and stand on his own feet.

The other day, my son and I went to his university and interviewed for enrollment. In the meantime, we decided to visit the school. School was really nice. Who was young and went to study at university here. I took many pictures of the school for you. I find the children studying in this school, which has a pool, a garden and trees, very lucky. It's really heartwarming to walk around the school.
One of the most basic duties of a parent is to ensure that children receive education that will enable them to take a step in life. Our children are our future.

It is our most fundamental duty to raise them as benevolent children to the country and the nation. I am proud of my children and do my best to help them grow up to be useful to other people in this life. As I said in how many times, they are my only treasure in life. I love them so much. May God open good doors for everyone's children. 🙏🤗
In this article, I tried to explain the excitement of university that I and my son experienced.

I want to give some advice to new parents. Invest in them by opening an individual retirement account for your child now.
In the future, this investment will save their lives in university life. Since I started my business life very late, I could not invest in the future for my children, so we were able to teach them as much as we could during their university life. But fortunately, at the end of the day, people can get whatever they want. As long as he wishes, let him pray. God somehow paves the way.

TR

Herkese merhaba arkadaşlar 🤗

Sizlere güzel bir haber vermek için ve bir anne olarak çok mutlu ve gururlu olduğumu söyleyerek yazıma başlamak istiyorum. 🤗 Oğlum bu sene okul hayatına kaldığı yerden devam ediyor. İki sene önce sevgili oğlum, Antalya Bilim Üniversitesi Bilgisayar mühendisliğini yarı burslu olarak kazanmıştı. İlk sene okulunu güzel bir şekilde başarıyla tamamlayan oğlumu malesef maddi imkansızlıklar nedeniyle ikinci sene okul parasının yarısını ödeyemediğimiz için okutamamıştık. Geçen sene oğlum ve benim için çok üzücü bir sene olmuştu. Çok şükür ki bu sene bu sorunu çözdük ve oğlum okuluna kaldığı yerden devam edecek. Ben de o da çok mutlu ve heyecanlıyız. Allah son iki seneyi de ödeyip okulunu tamamlamayı nasip eder inşallah. 🤗🙏

Bu hayatta iki tane hazinem var. Biri sevgili kızım diğeri de sevgili oğlum. Bunlar benim bu hayattaki tek hazinelerin ve vatanı millete bırakacağım tek mirasım. Kızım çok şükür hukuk fakültesini bitirip avukat oldu. O bir şekilde kendini kurtardı sayılır. Şimdi kardeşinin de okuyup kendi ayakları üzerinde durabilmesi için ona destek olmaya çalışıyor.

Geçen gün oğlumla üniversitesine gidip kayıt işleri için görüşme yaptık. Bu esnada okulu da gezelim dedik. Okul gerçekten çok güzeldi. Kimden genç olup burada üniversite okumak geçti. Sizler için okulun birçok resmini çektim. Havuzlu, bahçeli ağaçlıklı olan bu okulda okuyan çocukları çok şanslı buluyorum. Gerçekten okulun içerisinde gezmek insanın içini açıyor.

Bir anne babanın en temel görevlerinden bir tanesi çocukların hayata adım atabilecek sorumlulukları kazandıracak eğitimleri almalarını sağlamaktır. Çocuklarımız bizim geleceğimizdir. Onları vatan'a millete hayırlı evlatlar olarak yetiştirmek bizim en temel görevlerimizdir. Ben çocuklarımla gurur duyuyorum onların bu hayatta diğer insanlara faydalı olacak şekilde yetişmelerini sağlamak için elimden geleni yapıyorum. Kaçta da dediğim gibi hayattaki tek hazinem onlar benim. Onları çok seviyorum. Allah herkesin çocuğuna hayırlı kapılar açsın. 🙏🤗

Bu yazımda sizinle oğlumla birlikte yaşadığımız üniversite heyecanını anlatmaya çalıştım.

***Yeni anne baba olanlara bir tavsiye vermek istiyorum. Çocuğunuz için şimdiden bireysel emeklilik hesabı açarak onlara yatırım yapın.
İleride üniversite hayatlarında bu yatırım onların hayatını kurtaracaktır. Ben iş hayatına çok geç başladığım için çocuklarım için geleceğe dair bir yatırım yapamamıştım o yüzden üniversite hayatlarında hep elimizde olduğu kadarıyla okutabildik. Ama neyse ki günün sonunda insan ne isterse ona kavuşabiliyor. Yeter ki istesin azmetsin dua etsin. Allah bir şekilde önünü açıyor.*******


For the best experience view this post on Liketu

Sort:  
 2 years ago (edited) 

Çocuğunuz için şimdiden bireysel emeklilik hesabı açarak onlara yatırım yapın.

Benim çocuğum yok ancak şimdiden çocuklarım için yatırım yapıyorum. Bunun büyük kısmını şimdilik Hive oluşturuyor. Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.

Oğlunuzun eğitim hayatına kaldığı yerden devam etmesine çok sevindim. Mutluluğunuz ve güzel geleceğiniz daim olsun. :)

Kesinlikle çocuklarımıza şimdiden yatırım yapmamız lazım. Yazımı okuyup beğenmene çok sevindim her zaman yorumlarında yazılarımı nişanlandırıyorsun Çok teşekkürler. 🙏🤗

Kesinlikle çocuklarımıza şimdiden yatırım yapmamız lazım. Yazımı okuyup beğenmene çok sevindim. Güzel dileklerin için ayrıca teşekkür ederim. Allah kimseyi zor durumlarda bırakmasın. İnşallah sana da en kısa zamanda güzel kapılar açsın Rabbim. her zaman yorumlarınla yazılarımı şenlendiriyorsun Çok teşekkürler. 🙏🤗

Amin. Çok teşekkür ederim. Rica ederim :)

Güzel bir içerik oluşturmuşssunuz. Güzel tavsiyeleriniz için de teşekkür ederim 😊

Beğenmenize çok sevindim çocuğumuz demek geleceğe yatırım demek. Umarım çocuklarımızın gelecekleri güzel olur Teşekkür ediyorum Güzel yorumlarınız için. 🙏

Bilgisayar mühendisliği okuması çok güzel ya. Ben elektronik okudum ama şimdi çok pişmanım bilgisayar okumadığım için 😊
!PIZZA

Aslında oğlum ilk olarak metalurji ve malzeme mühendisliğini kazandı. Sakarya'da okudu sonra burada devam edemeyeceğini anladı. Hayalinde hep bilgisayarın mühendisliği vardı. Ben Antalya'ya taşınınca, okulu kazandığı puanıyla Antalya Bilim Üniversitesi burslu olarak Bilgisayar mühendisliğine geçiş yaptı.

Güzel dileklerin için çok teşekkürler.
Bence çok mantıklı bir hareket. Geleceğin işi yazılımda bence...

Posted via D.Buzz

Evet yazılımla ilgili kendini çok geliştirdi yazılımı zaten videolardan öğrendi web siteleri oluşturup kendine harçlık çıkartabiliyor. Bu konuda oldukça yetenekli maşallah. Ama senin de çok yetenekli olduğun aşikar dediğim gibi her zaman kendini geliştirebileceğin olanakların var. Oğlum yazılımı videolardan öğrendi kodlamalarla web sitelerini rahatlıkla oluşturabiliyor.

Bence hiç pişman olma her olanda bir hayır vardır. Ben okuduğum bölüm de çok güzel ve ayrıcalıkları bol olan bir bölüm. Umarım Rabbim önüne güzel kapılar açar. 🙏

PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@mehmetfix(2/5) tipped @baycan (x1)

You can now send $PIZZA tips in Discord via tip.cc!

Pizzalar için teşekkür ederim çok severim pizzayı 🤗

Eğitimine imkansızlıklar yüzünden ara verilmiş olsa da belki bu durum onun başarısını daha pozitif etkiler ki umarım öyle olur, oğlunuzun üniversitesiye tekrar başlamasına çok sevindim. Başarılı bir eğitim hayatı olur inşallah.

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim 🙏

Üniversite giden bir oğlun mu var. inanılır gibi değil. Okula geri dönebilmesi ne çok sevindim. Bir anne olarak okula ara vermek zorunda kalmasına çok üzüldüm. Ama şimdi kötü günler bitti. Yeni bir başlangıç. Herşey çok güzel olacak emin ol. Senin ve oğlun adına çok ama çok sevindim.

Güzel ve övgü dolu yorumun için çok teşekkür ederim canım evet anne olmak hiç kolay değil çocuklarımız mutluysa Biz de mutluyuz onların en ufak üzüntüsü maalesef bizim de üzüntümüz oluyor Çok şükür geride kaldı kötü günlerimiz her şey Güzel olacak hepimiz için inşallah 🙏🤗 kızım da İstanbul'da avukat şu anda. Senin kızının başına inşallah insan çocuklarının güzel yerleri geldiğini gördüğü zaman çektiği bütün üzüntüler geride kalıyor. 🤗

Çocukların senin gibi bir anneye sahip olduklarını için çok şanslılar. Umarım herşey senin ve çocuklarının hayal ettiği gibi olur. Güzel günler sizi bekliyor.

İnşallah canım hepimizin inşallah 🙏

Oğlunuzun okuması için bir anne olarak tüm fedakarlıkları yaparak büyük çaba göstermeniz takdire şayan bir durumdur. Umarım oğlunuz okulunu bitirip topluma faydalı bir genç nesil olarak hayatına devam eder.

Güzel dilekleriniz sözleriniz için çok teşekkür ederim. Allah herkesin evladını iyi olması nasip etsin. 🙏

Oğlunuza eğitim hayatında başarılar dilerim. İnşallah yaşadığınız sıkıntıları tekrar yaşamazsınız. Tavsiyenizi dikkate alacağım, aslında hep düşündüğüm bir şey oğlumun eğitimi için şimdiden birikim yapmak ama bir türlü başlayamıyorum. 🌼

Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sadece bir bes emeklilik hesabı açabilirsiniz en güzel yatırım bu şu anda. Ayda sadece 100 lira ödeyeceksiniz seneler sonra karşınıza sanki havadan gelmiş para gibi zor anınızda yetişen bir para olacak. Hiçbir zaman çocuğunuzun üniversiteyi geldiği ana kadar bozmamanız gerekiyor Umarım bunu başarabilirsiniz. 🤗❤️

Aslında bireysel emeklilik çok mantıklı bir yatırım fikri. Ama günümüzde insanların bankalara bile güveni kalmadığı için bu yöntemden kaçınıyor birçoğu. Ben dahi bu yöntemi kullanmaktan kaçınıyorum.
Çocuklarınızın okul hayatında başarılar diliyorum🙏

Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için canım 🤗

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Manually curated by @jasonmunapasee

r2cornell_curation_banner.png

Hayırlı olsun. Güzel bir bölüm. ☺️

Teşekkür ederim 🙏

En anlamlı içeriklerinizden biri olmalı :) Gurur duymakta haklısınız. Bir çocuğu o günlere kadar getirmek büyük fedakarlıklar ve mücadele getiriyor. Sizin mücadeleniz bir parça daha büyük olabilir çalışma hayatına geç atıldığınız için. İnşallah dediğiniz gibi okuyup vatana millete hayırlı olur. Allah yolunu açık etsin :)

Amin inşallah. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim 🙏

Yaaa çok sevindim bu habere 🤗🎉🎈 Yolu açık olsun 🙏 Umarım ailece artık herşey yoluna girer ve çok mutlu olursunuz canım sen çok iyi bir annesin eminim sizin için herşey çok güzel olacak 🙏🤍🎈

Çok teşekkür ederim canım 🥰 güzel dileklerin için 🥰

Oğlum bu sene okul hayatına kaldığı yerden devam ediyor.

yaa çok sevindim canım 🎈
kalpten istiyordum bunu, oğlun ve en çok da senin için sevindim..

sen onlara sahip olduğun için onlar da senin gibi bir anneleri olduğu için çok şanslılar, hep mutlu ol canım arkadaşım 💕

Çok şükür bu sene bu sorunu çözdük canım. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. Sen de hep mutlu ol canım arkadaşım 🥰 ❤️🤗

Ben de az önce okudum senin o güzel yazını. Yeğenim için çok mutlu oldum. Rabbim yeğenimi korusun en güzel yerlerde olsun inşallah yolu açık olsun teşekkür ederim güzel dileklerin için. ❤️❤️