Uzun Bir Süre Sonra Tekrar Merhaba | Hello Again After A Long Time

in Hive TRlast year



clcwa2b5d00hr4iszfc609wal_20221231_153630.webp
clcwa2tfp00jp7rsz2iau7ie3_20221218_151511.webp
clcwa292700l36osz8hwihbcg_20230109_143148.webp
clcwa2lob00go0pszde9gg36m_20230109_144118_1.webp
clcwa2la800hobdsz1nd45gsq_20221231_161311.webp

(TR)

Herkese selamlar uzun süredir buralarda yoktum işlerimin yoğunluğundan ve bazı sebeplerden buralarda olamadım umarım herkes iyidir. Bir süredir kendi işim olan elektrik işlerine yüklendim ve internet üzerinden uğraştığım işlere yoğunlaştım. Genel olarak işlerimin dışında vaktimi ailem ile geçiriyorum.

Kızım artık yedi aylık oldu ve kendine baya geldi bizde onu çıkarabildiğimiz kadar dışarı çıkarmaya çalışıyoruz genel olarak bebek arabası ile çıkıyorduk ama ben kuçağımda taşımak istediğim için ona göre bir aparat aldım. Bu şekilde hem etrafı izliyor ve daha çok şey görüp beyni daha iyi gelişmiş oluyor.

Ayakları biraz güçlendiği için ona yeni bir şey almaya karar verdik. Resimde göründüğü gibi içine oturup zıplayabileceği bir şey aldık ve çok hoşuna gitti sıkıldığı zamanlarda içine koyuyoruz oyuncaklar ile oynayıp zıplayabiliyor.

Uzun bir süre önce telefonum bozulduğu için yeni telefon almam gerekliydi bende borç almıştım onu ödemek için hive power çekmeye karar vermiştim. Şuan geri ödememe gerek kalmadığı için tekrar geri yükledim ve çekmekten vazgeçtim bundan sonra biriktirebidiğim kadar biriktirmeye devam etmeyi düşünüyorum.

Sonra ki yazılarımda görüşmek üzere dostlar...

(ENG)

Greetings to everyone, I haven't been around for a long time, I couldn't be here because of the intensity of my work and for some reason, I hope everyone is okay. I have been busy with electrical work, which has been my own business for a while, and I have concentrated on the work I have been doing over the Internet. In general, I spend my time with my family outside of my work.

My daughter is seven months old now and she's quite recovered, so we're trying to take her out as much as we can, in general, we were going out with a stroller, but I bought an apparatus for her because I want to carry her in my lap. In this way, he both watches around and sees more things, and his brain becomes better developed.

We decided to buy him something new because his feet were getting a little stronger. As it looks in the picture, we bought something that he can sit in and jump in, and he liked it very much, we put it in when he gets bored, he can play with toys and jump.

A long time ago, my phone broke down, so I had to buy a new phone, so I borrowed money, and I decided to use hive power to pay for it. Since I don't need to pay it back now, I've restored it again and stopped withdrawing it, and I'm thinking of continuing to save as much as I can from now on.

See you in my next posts, friends...


For the best experience view this post on Liketu

Sort:  

Hocam tekrardan hoşgeldiniz. Sizi tekrardan görmek sevindirici:)
Bebek arabası yerine aparatı tercih etmeniz bence de daha iyi olmuş. Ayrıca çok güzel de yakışmışsınız birbirinize :))
Maşallah.

hoşbulduk hocam elimden geldiğince yine buralardayım aparatı önceden almadığıma pişman oldum :D

Hoş geldin tekrardan 🌸

hoşbuldum tekrardan :)

Hoş geldiniz tekrardan. Dönmenize sevindim. :)

hoşbuldum hocam :D

Geri gelmene sevindim. Çok yakışmışsınız çekirdek aile olarak. Sorunlarını halletmiş olman da sevindirici. 👏👏👏

çok teşekkürler güzel yorumlarınız için çoğu sorunlarımı çözdüm şükür

Congratulations @benyamin! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You made more than 1000 comments.
Your next target is to reach 1500 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out our last posts:

LEO Power Up Day - January 15, 2023
HiveBuzz supports meetups of the Hive Austrian Community in Graz
The Hive Gamification Proposal Renewal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Bebeğin sağlıklı bir ömrü olsun :) HIVE'ları tekrar ekosisteme dahil etmene sevindim :)

Amin hocam cok sagolun cekmek istemiyordum geri yuklemek nasip oldu allahtan 😊

 last year  

Gerçekten bayağıdır yoktunuz, tamir/tadilat işleri görememek epey farkediliyordu. Tekrardan hoş geldiniz ✨🌸

Kızınız çok tatlı maşallah, Allah bağışlasın🧿 Ailenizle mutlu günler geçirmeniz dileğiyle💫✨

Cok tesekkurler yine elimden geldigince atmaya calisacagim 😀 iyi dilekleriniz icin cok tesekkurler rabbim herkese nasip etsin insallah

Tekrar hoşgeldin 😊

Kızım artık yedi aylık oldu

Vay be zaman ne hızlı geçmiş. En son Discordda babam oluyorum dediğini hatırlıyorum. Maşallah baya da büyümüş 💝
Allah analı babalı büyütsün.
!PIZZA
Bu arada Hive TR' de artık bir gönderi paylaşmadan önce en az 3 yorum yapmalıyız. Yine Hive TR' de paylaşılmış gönderilerden 😊

Valla hocam zaman cok cabuk geciyor hic anlamiyoruz bile iyi dilekleriniz icin cok tesekkurler
Yorum konusu aklimdan cikmis hocam bi daha ki sefere dikkat edicem mutlaka 😊

🍕 PIZZA !

I gifted $PIZZA slices here:
@mehmetfix(1/10) tipped @benyamin (x1)

Please vote for pizza.witness!

Bebek çok tatlı, maşallah 🧿
Bebekler, o zıplama aletini çok seviyolar. Arkadaşımın bebeği, ağladığında buna bindiriyolar, hemen susuyor. 😂

valla bizde oyle yapıyoruz yoruluyor indirince uyuyor çok işimize yaradı :D