My Experiences in 2022// 2022'de Yaşadıklarım

in Hive TRlast year (edited)

Hello everyone, friends. There are almost hours left until the end of 2022. Although this situation where the last leaf of the calendars hangs makes me a little sad, I also feel the excitement of entering a new year. 📅 Today I want to take a look at how I spent the year 2022 and evaluate how this year went.Since it would be difficult for me to describe the months of the whole year separately, I would like to tell them in quarters as we divide them into seasons.

Herkese merhaba arkadaşlar. 2022yi bitirmemize neredeyse saatler kaldı. Takvimlerin son yaprağının asılı olması beni biraz hüzünlendirse de yeni bir yıla girmenin heyecanını da yaşıyorum. 📅 Bugün sizinle 2022 yılını nasıl geçermişim buna göz atmak ve bu yıl nasıl geçmiş bunu değerlendirmek istiyorum. Tüm yılın aylarını ayrı ayrı anlatmak beni zorlayacağı için mevsimlere ayırdığımız gibi çeyrekler şeklinde anlatmak istiyorum.

First quarter of 2022 : January/ February/ March

In the first quarter of 2022, I had a small business in my hometown and because I missed my family, I went to Samsun and encountered snowfall on the road. Everything was covered with snow until I got off the bus and went to my village. When I went to my hometown when I was at university, it was either raining or snowing on the road. That's why I don't like long trips. 🌧️🌨️⛈️ After coming from the village, although the weather in İzmir was quite windy, it was sunny and beautiful. We wanted to explore the beauties around us. @bilginselcuk is very enthusiastic about this and is constantly looking for such places. First, we visited Doğan Bey village, which is an old Greek village and is declared a natural protected area today. We started to collect memories of the first trip of 2022 with Doğanbey.

2022'nin İlk Çeyreği: Ocak/ Şubat Mart

2022nin ilk çeyreğinde benim memleketimde küçük bir işim vardı ve ailemi de özlediğim için Samsun'a gitmiştim ve yolda kar yağışına denk gelmiştim. Ben otobüsten inip köyüme gidene kadar her yeri fena kâr bir şekilde kar kaplamıştı. Ben üniversitedeyken de memleketime gideceğim zaman yolda ya yağmur yağar ya da kar yağardı. Bu yüzden uzun yolculukları pek sevmiyorum. 🌧️🌨️⛈️
Köyden geldikten sonra İzmir'de havalar epey rüzgarlı olsa da güneşli ve güzeldi. Biz de etrafımızdaki güzellikleri keşfetmek istiyorduk. Bu konuda @bilginselcuk oldukça heveslidir ve durmadan bu tarz yerleri araştırır. İlk olarak eski bir Rum Köyü olan ve günümüzde doğal sit alanı ilan edilen Doğan Bey köyünü gezmiştik. Doğanbey ile 2022'nin ilk gezi anısını biriktirmeye başlamıştık
.

Again, in the first quarter of 2020, I started sports with my wife. Our goal was to stay healthier and more vigorous than losing weight. In the beginning, we paid for a 3-month process in order not to get bored and continue. We were going to the gym better than we thought at first. Since the gym is close to our house, if we had an hour of free time a day, we would use it for sports. One day we awoke to the sad news and set off in a hurry. My husbands aunt died of a sudden heart attack. This sad news has affected us as well as everyone else. When our aunt died suddenly at a young age, she reminded us once again how worthless life is and how sudden death is. On the way to the village, the roads were quite bad. Our journey was quite risky as the roads were frozen in some places. We even decided not to travel that day unless necessary during the winter months.
Yine 2020'nin ilk çeyreğinde eşimle birlikte spora yazılmıştık. Amacımız kilo vermekten ziyade daha sağlıklı ve dinç kalmaktı. Başlarda sıkılıp bırakmayalım devamını getirelim diye ilk önce 3 aylık bir süreç için ücret ödemiştik. Başlarda tahmin ettiğimizden daha iyi spora gidiyorduk. Spor salonu evimize yakın sayılır, bu yüzden bir günde bir saatlik boşluğumuz varsa onu hemen sporla değerlendiriyorduk.
Bir gün acı bir haberle uyanıp apar topar yola çıkmıştık. Eşimin halası ani bir kalp krizi ile vefat etmişti. Bu üzücü haber herkesle birlikte bizi de kötü etkilemişti. Halımız genç sayılabilecek bir yaşta ani bir şekilde aramızdan ayrılınca hayatın ne kadar değersiz ve ölümün ne kadar ani olduğunu bize bir kez daha hatırlatmıştı. Köye giderken yollar epey kötüydü. Bazı yerlerde yollar buz tuttuğu için yolculuğumuz epey bir riskli geçmişti. Hatta o gün zorunlu olmadıkça kış aylarında yolculuk yapmamaya karar vermiştik
.

Second Quarter of 2022: April/ May/ June

As of April, the three-month membership of our gym had expired. But we were still willing and determined. That's why we decided to do sports for three more months. I can say that it is very healthy because we pay attention to our nutrition while doing sports. As someone who often gets the flu, I don't remember too many illnesses in this range. Exercising really strengthens the body and immunity.🏋️ I admire @catslovers' determination and effort on this matter. When it comes to sports, I guess I'm not as strong-willed as he is. Days before our gym membership expires, I came back to my hometown because my brother was out of the military and my mother needed help with the guests. At the same time, my childhood friend in the village had a wedding. And he really wanted me to be with him. Therefore, long journeys awaited me again. If one of the soldiers has come, mevlüt is read and food is distributed. This is a very difficult job. I can say that I am quite tired when I go to the village after cleaning, food and guests. I can say that I completed the last days of my gym membership here.😄 I bought my ticket a few days after my friend's wedding day and returned to Izmir. Although my husband wanted to start her gym membership again, we could not continue the sport for different reasons.😑

2022'nin İkinci Çeyreği: Nisan/ Mayıs/ Haziran

*Nisan ayı geldiğinde bir spor salonumuzun üç aylık üyeliği bitmişti. Ancak biz hala istekli ve azimliydik. Bu yüzden bir üç aylık süre daha spora yazılmaya karar vermiştik. Spor yaptığınız süre zarfı beslenmemize de dikkat ettiğimiz için oldukça sağlık geçti diyebilirim. Sık sık grip olan birisi olarak o aralıkta fazla hastalığımı hatırlamıyorum. Spor yapmak bünyeyi ve bağışıklığı gerçekten güçlendiriyor.🏋️ @catslovers ın bu konudaki azmine ve gayretine hayranım. Spor konusunda sanırım ben onun kadar iradeli birisi değilim.🏋🏻

Spor salonu üyeliğimizin bitmesine günler kala erkek kardeşim askerden geldiği için ve annemin gelen misafirler konusunda yardıma ihtiyacı olduğu için tekrar memleketim gerekti. Aynı zamanda köydeki çocukluk arkadaşımın da düğünü vardı. Ve benim de yanında olmamı çok istiyordu. Bu yüzden beni yine uzun yolculuklar bekliyordu.
Bizim orada birisi askerden geldiyse, gelen kişinin adına hoş geldin anlamında mevlüt okutulup yemek dağıtılır. Bu oldukça uğraş isteyen bir iş. Temizlik, yemekler, misafirler derken köye gittiğimde epey yorulduğumu söyleyebilirim. Spor salonu üyeliğinin son kalan günlerini buralarda tamamladım desem yeridir.😄 Arkadaşımın düğün gününden birkaç gün sonrası için de biletimi alıp İzmir'e dönmüştüm. Her ne kadar eşim tekrar spor salonu üyeliği başlatmak istese de farklı sebeplerden spora devam edemedik*. 😑

Third Quarter of 2022: July/August September

I knew the Hive platform a little bit thanks to @bilgin70 and my husband. Although @bilgin70 constantly encouraged me to introduce this platform, I was a little nervous. At the same time, I was always postponing because I was going to take a very important exam in August. One day when I was bored with studying, I accepted @bilgin70's offer and I remember writing my first post with his help. I was really incredibly excited. I even remember that my hands were shaking while I was doing my first four/five posts. 🙂 My husband had met the Hive platform before me, but she couldn't spare much time because of her workload, so she forgot very quickly because she couldn't apply what she learned over the phone. After I joined here and I put the information I learned into practice, I was learning more quickly. In this way, I taught my husband what I learned. Even if he forgot, I was telling it again because we were together, and he reinforced what he learned with me. Then I met HiveTr and TRListe group. This was a really nice group. Although I was a little hesitant for the first few days, I can say that I adapted very quickly here. Because everyone was very friendly and helpful. Thanks again to all my TrListe family, especially @damla.🌼💫🌺

2022'nin Üçüncü Çeyreği: Temmuz/ Ağustos Eylül

Hive platformunu @bilgin70 ve eşim sayesinde biraz tanıyordum. @bilgin70 beni sürekli bu platformla tanıştırmak için teşvik etse de biraz tedirgindim. Aynı zamanda Ağustos ayında çok da önemli bir sınava gireceğim için hep erteliyordum. Ders çalışmaktan sıkıldığım bir gün @bilgin70 teklifini kabul ettim ve yine onun yardımıyla ilk postumu yazdığımı hatırlıyorum. Gerçekten inanılmaz heyecanlıydım. Hatta ilk dört/beş paylaşımımı yaparken ellerimin titrediğini dün gibi hatırlıyorum.🙂 Eşimse Hive platformuyla benden daha önce tanışmıştı ancak işinin yoğunluğu sebebiyle çok fazla vakit ayıramıyor bunun için uzaktan telefon ile öğrendiklerini uygulayamadığı için çok çabuk unutuyordu. Benim buraya katıldıktan sonra ve öğrendiğim bilgileri pratige döktüğüm için daha çabuk öğreniyordum. Bu sayede öğrendiklerimi eşime de öğrettim. Unutsa bile yan yana olduğumuz için tekrar anlatıyordum o da benimle birlikte öğrendiklerini pekiştirmiş oldu. Daha sonra HiveTr ve TRListe grubu ile tanıştım. Burası gerçekten çok güzel bir gruptu. İlk birkaç gün biraz çekinsemde buraya çok çabuk adapte olduğumu söyleyebilirim. Çünkü herkes çok sıcakkanlı ve yardımseverdi. Başta @damla olmak üzere tüm TrListe aileme tekrar çok teşekkür ediyorum.🌼💫🌺

Then I took a very important exam for me, but due to some strange events, the exams were canceled. Actually, my exam went very badly and after I came out of the exam, while talking to my friends about the exam, I prayed that this exam would be cancelled. and exams have been cancelled. I wish I had one more wish. My exam, which was postponed to 1 month later, went better, but the results were slightly below average. The best thing we did during these months was to surprise my husband on an island vacation and to visit the city we studied at university. Especially our trip to Eskişehir was very nice, everywhere was full of memories and memories. We were both sad and happy.

Daha sonra benim için çok önemli bir sınava girdim ancak bazı garip olaylar yüzünden sınavlar iptal oldu. Aslında sınavım çok kötü geçmişti ve ben sınavdan çıktıktan sonra arkadaşlarımla sınav hakkında konuşurken umarım bu sınav iptal olur diye dua etmiştim. Ve 40 yılda bir olacak bir oldu ve sınavlar iptal oldu.😅 Keşke başka bir dilekte bulunsaymışım diye düşünmüştüm.🥲 1 ay sonraya ertelenen sınavım daha iyi geçsede sonuçlar ortalamanın biraz altındaydı. Bu aylarda yaptığım en güzel şey ise eşimin sürprizi ile bir ada tatili yapmamız ve dönüşte üniversite okuduğumuz şehiri ziyaret etmemizdi. Özellikle Eskişehir gezimiz çok güzeldi, her yer anılarla, hatıralarla doluydu. Hem hüzünlenmiştik hem mutluluk dolmuştuk.🌺

Last Quarter of 2022: October/ November/ December

In the last 3 months of 2022, you almost know what I did as I was very active on the ecency platform. After repeating the canceled exam, we traveled first to my husbands hometown and then to my hometown. @bilginselcuk could not come to my hometown due to his job. I hope he will come with me next time because he hasn't been to Samsun for a long time. 😅 After coming from my hometown, I got sick for a few days due to the weather change. Normally, I am a person who gets sick very often, but last month my husband and I had a very serious illness. We had a weird flu, way above the normal flu. Fortunately, we are perfectly healthy without last minute surprises as we enter the new year.

2022'nin Son Çeyreği: Ekim/ Kasım/ Aralık

2022'nin son 3 ayında ise ecency platformunda da oldukça aktif olduğum için neler yaptığımı hemen hemen biliyorsunuz. İptal olan sınavın tekrarına girdikten sonra önce eşimin memleketine daha sonra kendi memleketime yolculuklar yaptık. @bilginselcuk işi nedeniyle benim memleketime gelemedi. Umarım bir sonraki sefer o da benimle gelir çünkü kendisi bayağıdır Samsun'a gitmedi. 😅 Memleketimden geldikten sonra hava değişimi nedeniyle birkaç gün hasta oldum. Normalde de oldukça sık hasta olan birisiyim ancak geçtiğimiz ay eşimle epey ağır bir hastalık dönemi atlattık. Normal gribin çok üzerinde garip bir grip geçirdik. Neyse ki yeni yıla girerken bir son dakika sürprizi olmazsa gayet sağlıklıyız. 💫

Happy new year to everyone on this platform and around the world. I hope we all have a healthy and happy year as a whole world.🪅🎊🌼🌺🌹🌷🌸💫🥀

Bu platformdaki ve dünyadaki herkesin yeni yılını kutluyorum. Umarım tüm dünya olarak sağlıklı ve mutlu bir yıl geçiririz. 🪅🎊🌼🌺🌹🌷🌸💫🥀

Sort:  

2022 herkes için farklı bir şekilde geçmiş desek yeridir herhalde. Her birimiz buranın farklı renkleri olduk. İyi seneler 🌸.

 last year  

Çok haklısınız, yeni yılda da aynı tempo ile devam ederiz umarım. Çok teşekkürler🙂

Yaşadıklarını çok güzel anlatmışsın. Hiç bitmesin istedim, keyifle okudum. Siz Bilgin'ler ve Doğan'lar çok tatlı insanlarsınız hepiniz. İyi ki gelip aramıza katılmışsınız 🤗

Güzel dileklerin için teşekkürler. Dilerim dediğin gibi hepimiz için mutlu ve sağlıklı bir yıl olur 🌼

 last year  

Naif, güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim 🥰🥰 Üyesi olduğum grubuma layık olmaya çalışıyorum 🥰🌸
Umarım yeni yılda bizde tüm Trliste ailesi olarak sizin uzun yazılarınızı okuruz 😃🥰🌸

Aksiyon dolu bir yıl geçirmişsiniz. Hive'a tekrar hoşgeldiniz. Topluluğumuza çok güzel bir değer getirdiniz ve paylaştığınız postları okumak benim için çok keyifliydi. Umarım yeni yıl size sağlık, mutluluk, huzur ve Hive getirir 😂

 last year  

Ne kadar güzel dileklerde bulunmuşsunuz çok teşekkür ederim. Yeni yıl herkese, hepimize güzellikler getirsin @ezgicop ile birlikte mutlu yıllar 💫🎉🎉🎊🪅

Ben de sizin yeni yılınızı kutluyorum. Bol yolculukla bir sene olmuş sizin için. Umarım sınavdan beklediğiniz yer gelir ve atanırsınız inşallah.

 last year  

Sanırım benim için yapılacak en güzel dualardan birisi atanmalı olanlar. Amin inşallah çok teşekkür ederim. İnşallah sizler ve hepimiz ailemizle mutlu, huzurlu, atanmalı yıllar geçiririz🎉🎊🪅🌸

Güzel bir içerik olmuş. Umarım yeni yılınız eskisinden çok daha güzel olur.

 last year  

Çok teşekkür ederim, umarım hepimiz için güzel geçer ✨

Congratulations @bilginhilal! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 50000 upvotes.
Your next target is to reach 55000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

Be ready for the first Hive Power Up Month of the year 2023!
Update For Regular Content Creators - New Yearly Author Badge
PUD - PUH - PUM - It's all about Power Up!
The Hive Gamification Proposal Renewal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Istanbul'da güneşli ve ılık bir hava vardı, bugün de öyle. Uzun zamandır yeni yıl başlangıcında böyle hava görmemiştim.

Mutlu Yıllar!

 last year  

O zaman yeni yıla girerken gününüz güzel geçmiş ✨ umarım bütün yıl boyunca günleriniz maddi ve manevi olarak güneşli geçer ✨

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @bilginhilal.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more