You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #35 | Sonbahar

in Hive TR2 years ago (edited)

En sevdiğim ayların içindeyim. İlk ve sonbahar, çocukluğumdan beri benim zamanlarımmış gibi geliyor bana. Belki de yazın sıcak bir anında doğmuş olmam da etkilidir bu düşüncemde. Çok soğuk ve çok sıcak havalarda hiç havamda olamıyorum. :) Ilık esen bir rüzgarda üşümeden durabilmenin keyfi bambaşka.. Ama son günlerde şöyle bir şey okumuştum veya duymuştum, izlemiş de olabilirim emin değilim.

Bu paragrafta kendimi buldum, birebir aynısı aynısı 🥰🥰🥰🍂🍁🌿
Sanırım ben hurmayı hâlâ annenizin ilk tattığı haliyle tanımlıyorum😅

Sort:  

Bu paragrafta kendimi buldum, birebir aynısı aynısı

çok teşekkür ederim, hislere tercüman olabildiysem ne mutlu bana 🙆‍♀️

ben hurmayı hâlâ annenizin ilk tattığı haliyle tanımlıyorum😅

🙊🤷‍♀️
:D belki de bir daha denemelisin :)