You are viewing a single comment's thread from:

RE: HiveTR'de 7 Günlük Serüvenim | Gün #1

in Hive TRlast year

Eğer bir müddet sonra kendime engel olmazsam gece geç vakte kadar yataktan çıkmadan yaşayabilirim sanırım.

Bazen banada oluyor bu🥲

Bazen bu okuma faslını Netflix'ten açtığım şömine keyfiyle romantik hâle getiriyorum. Şu an bu satırları, çatırdayan odunların sesini dinlerken alevlerin giderek büyümesine ve sonra köze dönüşmesine şahit olarak yazıyorum.

Gerçekten çok güzel bir şey buu, ben bunu tek başımayken uykuya dalmak için yapıyorum genelde. 🔥🔥

Sort:  

Bazen bana da oluyor bu 🥲

Yalnız olmadığımı biliyordum. 🙊

Gerçekten çok güzel bir şey buu, ben bunu tek başımayken uykuya dalmak için yapıyorum genelde. 🔥🔥

Öyle de yapıyorum karanlıkta çok güzel oluyor ve o seste uyumak nefis 🙆‍♀️

Uğradığın için teşekkür ederim 🌸