You are viewing a single comment's thread from:

RE: Best Mall in Adana - Adana'daki En İyi Alışveriş Merkezi / Trliste Contest [EN-TR]

in Hive TR2 years ago (edited)

Thank you for the kind words @incublus . Your post is well written and I really enjoyed it. The photos are amazing as usual. Thank you for the tip about the playground. We should share some nice moments with our children on the weekends. It's important that they learn how to enjoy life and be happy. The mosque you mentioned is indeed one of the biggest in Turkey. The photo is magnificent. I think people will appreciate it very much. Thanks for the contribution! Good Luck in the contest!


Güzel sözlerin için teşekkür ederim. Yazın çok güzel olmuş, çok beğendim. Fotoğraflar her zamanki gibi muhteşem. Oyun alanıyla ilgili paylaşımın da iyi. Hafta sonları çocuklarımızla güzel anlar paylaşmalıyız. Hayattan zevk almayı ve mutlu olmayı öğrenmeleri önemli. Bahsettiğin cami gerçekten Türkiye'nin en büyük camilerinden biri. Fotoğrafı muhteşem. Okuyanların beğeneceklerini düşünüyorum. Katkın için teşekkürler! Yarışmada bol şans 🙂

Not:
Post linkini yarışma postuna yorum olarak eklemeni öneririm.

Sort:  

Katılmak benim için bir zevkti. Elimden geleni yapmaya çalıştım. Büt takvimimle çakışmasa daha güzel şeyler de olabilirdi ama sağlık olsun. Önemli olan katılıp eğlenmek. Oyun alanında birçok aileyi görmek beni de mutlu ediyor. Çocuklar ve aileleri gerçekten orada olmaktan keyif alıyorlar. Şans dileklerin için teşekkür ederim. Postumu ekledim 😊👍.