You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mutlu Yıllar!!! - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #51

in Hive TRlast year (edited)

Çok güzel cevaplar gelmiş. Herkesin bekletilerinin gerçekleştiği bir yıl olmasını dilerim 🌸

Ne yazık ki şu an benim için geleceğe dair planlar yapmak çok zor. Bu nedenle uzun vaadeli planlar yapmayı bir süreliğine rafa kaldırdım.

@pinkfurby dilerim bir an önce sağlığına kavuşur, geleceğinle ilgili güzel planlar yapar ve sonra gerçekleştirip bizlerle paylaşırsın 🤗 O günlerin gelmesini sabırsızlıkla bekleyeceğim. Her şey yoluna girecek, buna inanıyorum 🌼

Sort:  

Çok teşekkür ederim Damla 💕 O günleri iple çekiyorum. O zamanlarda da yine bir arada olmayı ve de sevincimi sizlerle paylaşabilmeyi diliyorum. Umarım yeni yılda senin de dilediğin her şey gerçekleşir. Mutlu yıllar. 🎄