You are viewing a single comment's thread from:

RE: Four Footed Minaret ~ Dört Ayaklı Minare

in Hive TR2 years ago (edited)

Beklenen post gelmiş 🎉
Ahıska Türkü olduğunu bilmiyordum. Turizmde çalıştığım dönemden çok fazla arkadaşım var Ahıska Türkü olan. Benim arkadaşların çoğu doğma büyüme yurt dışı. Sizinkiler nasıl, onlar da yurt dışından mı gelmişler?

Minare çok güzelmiş. Dediğin gibi kim bilir ne doğal felaketler görmüş geçirmiş. Günümüze kadar gelip çıkmaları insanı hayretler içinde bırakıyor.

Geri dönmene sevindim. Devamını bekliyorum merakla 🌸

Sort:  

Ahıska Türkü olduğunu bilmiyordum. Turizmde çalıştığım dönemden çok fazla arkadaşım var Ahıska Türkü olan. Benim arkadaşların çoğu doğma büyüme yurt dışı. Sizinkiler nasıl, onlar da yurt dışından mı gelmişler?

Evet, dedem 1944 sürgününde Türkiye'ye Kars'a göç etmiş. Babaannem de Azerbaycan göçmeni sanırım. Dünyada çok fazla Ahıska Türkü yok galiba. Her birimiz farklı diyarlara dağılmış durumdayız.

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. :)

Anladım. Dedenler uzun zaman önce gelmişler. Benim arkadaşlar yakın zaman önce gelenler. Çoğu Rusça konuştukları için turizmde çalışıyorlar. Kırgızistan ve Azerbaycan ağırlıklı. Bazıları orada yaşıyorlar sadece yazları geliyorlar. Bir kısmı da yeni Türkiye'ye yerleştiler. Bir süre öncesinde kanun çıkmış, vatandaşlık alma hakkı çıkmış iyi ki. O kanundan yararlanıp yerleşmişler. Çok güzel yemekler yapıyorlar. Hamur işi ağırlıklı 🙂