[EN-TR] Visual Show of Clouds- Bulutların Görsel Şovu

in Hive TR2 years ago



cl6o20rz601oo0ikfcqrb7iqi_IMG-20220810-WA0009-01.webp
cl6o20x6101qf29kf2c6y1c8v_IMG-20220810-WA0007-01.webp
cl6o211ki01r92okf71do1zt2_IMG-20220810-WA0008-01.webp
cl6o215w701qg1tkf7fdmgyq8_IMG-20220810-WA0006-01.webp
cl6o21a7w01s91hkfe7juad62_IMG-20220810-WA0004-01.webp
cl6o21est01or0ikf14qsg8ur_IMG-20220810-WA0005-01.webp

Hello friends. We are coming to the end of another beautiful Wednesday. I want to share some images that make today beautiful. It really makes me happy to watch the visual show of the clouds. Tracking your movements has been one of my biggest hobbies since childhood. I always looked at the clouds and tried to dream. When I watched the clouds again today, I realized that time passed very quickly. When did we grow up? I asked myself the question. I realized that many things in my life had changed. I thought about this situation with bitterness inside me. I remembered the saying of the philosopher Heraclitus, "The only thing that does not change is change itself." However, there are points where I disagree with this statement. One of them is my enjoyment of watching the clouds since I was a child. I think it will remain a hobby that will not change as I get older.

Merhaba arkadaşlar. Güzel bir çarşamba gününün daha sonuna geliyoruz. Bugünü güzel kılan bazı görseller paylaşmak istiyorum. Bulutların görsel şovunu izlemek gerçekten beni mutlu ediyor. Hareketlerini takip etmek çoçukluktan beri en büyük hobilerimden bir tanesidir. Her zaman bulutlara bakıp hayal kurmaya çalışırdım. Bugün tekrar bulutları izleyince zamanın çok çabuk geçtiğini farkettim. Ne zaman büyüdük biz? Sorusunu sordum kendime.
Hayatımda ki bir çok şeyin değiştiğini farkettim. Bu durumu içimde ki buruklukla düşündüm. Filozof Herakleitos'un dediği söz aklıma geldi "Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir." Ancak bu söze katılmadığım noktalar var. Bunlardan bir tanesi çoçukluğumdan beri bulutları seyretme zevkim.
Sanırım yaşlanınca da değişmeyecek bir hobim olarak kalacak.


For the best experience view this post on Liketu

Sort:  

Bende küçükken bulutlara bakıp hayal kuranlardanim şimdi bakıyorum çok uzaklaşmişim o zamanlardan teşekkür ediyorum geçmişe gittim biran işin rasgelsin

Bulutlara bakıp hayal kurmayan, onlara kendi bakış açısına göre birseylere benzemeyen farklı yorumlar katmayan yoktur galiba. Bende küçükken hep hayal kurardım birseylere benzetirdim. Şuanda da aynı şekilde devam ediyor. Hatta arkadaşlarla bile bulutlar hakkında yorum yapıp onları birseylere benzetiyoruz ve tartışıyoruz.😃

Gökyüzü harika gözüküyor.Çok iyi bir iş çıkarmışsın.

Çok güzel bir gökyüzü. İnsan saatlerce bakıp dalalabilir.

Bulutlara dalıp hayal kurma konusu açılınca aklıma @mehmetfix geliyor. O da böyle güzel gökyüzü buldu mu affetmez. Hemen kurar hayalini 😂

Ahahahah tabii ki. Özellikle kaçıp gitmek konusunda gökyüzüne bakıp hayal kurma huyumu çok severim. 😂
!LOLZ

Why do ghosts like to hang out in bars?
They enjoy the boos.

Credit: reddit
@princeofbeyhive, I sent you an $LOLZ on behalf of @mehmetfix
LOLZ staking coming August 14! Please read our latest update for details on how it will impact you.
(4/4)

Bulutları bende çok seviyorum. Şahane resimler yakalamışsın. Teşekkürler 🙏

Great lake and clouds, good job !