Power Up and Win! - Güçlen ve Kazan! Trliste HPUD [EN-TR]

in Hive TRlast year

Hello everyone, today is the last Power Up day of the year for us so I'm a bit excited. Actually, I would love to be a dolphin while writing this post but I haven't been able to write much lately and our dreams of becoming a dolphin are left for next month. But I am absolutely sure that I will be this month. Today has a lot of meaning and importance for our community. As the accounts in our community grow stronger, so does the power of our community trail - the value of votes for quality posts shared in our community.


Thank you so much for this cool wallpaper @doze

So this month, like every month, I'm Power Up all the liquid Hive in my account today. If you're curious about what Power Up is and why, you can read this post. I explained it in detail there. I explained it through the Ecency interface, but the logic is the same, only the buttons change and I don't think you will have a problem with this. You can still ask in the comments and I will be happy to help.

As for the amount, I did 720 Hive Power Ups this month and this might be a record for me. I checked my account activity and I've never had a month with so many Power Ups before. At least I earned all of these rewards this month and that is a record for me.

I am happy that our community is growing. Hive is a bit down at the moment and I think that's normal since Bitcoin is also down. In the long run, I think Hive will gain value. The Hive community will always be a valuable community in my eyes. Think about the other social media you use and what you see there every day. I think you will understand what I mean. Anyway, enough praise haha.

Thank you very much to everyone who contributed to the organization of this event. I would like to thank @emrebeyler who came up with the idea and is our biggest sponsor, @damla who is the manager of our community and does everything she can for the community, and our other sponsors @bilgin70, @passenger777, @bilginhilal, @ahmetay, @bilginselcuk, @mttok, @sunsan and @anadolu. Of course, I would also like to thank everyone who participated in this event and added value to our community. Thank you for reading. I wish you all a wonderful day.

TR

Hepinize merhaba arkadaşlar, bugün yılın bizim için son Power Up günü bu yüzden biraz heyecanlıyım. Aslında bu yazıyı yazarken bir dolphin olmayı çok isterdim ancak son zamanlarda çok fazla yazı yazamadım ve dolphin olma hayallerimiz bir sonraki aya kaldı. Ancak bu ay olacağımdan kesinlikle eminim. Bugünün topluluğumuz için anlamı ve önemi büyük. Topluluğumuzdaki hesaplar güçlendikçe topluluk trailimizin gücü yani topluluğumuzda paylaşılan kaliteli postlara atılan oyların değeri de artıyor.


Bu harika duvar kağıdı için teşekkür ederim @doze

Ben de her ay olduğu gibi bu ay da hesabımdaki tüm sıvı Hive'ı bugün Power Up yapıyorum. Power Up'ın ne olduğuna ve neden yapıldığına dair bir şeyleri merak ediyorsanız bu postumu okuyabilirsiniz. Burada ayrıntılı bir şekilde anlatmıştım. Ecency arayüzü üzerinden anlattım ancak mantık hep aynı, sadece butonların yeri değişiyor ve bu konuda bir problem yaşayacağınızı zannetmiyorum. Yine de olursa yorumlarda sorabilirsiniz ve yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.

Miktara gelecek olursak bu ay tam 720 Hive Power Up yaptım ve bu benim için bir rekor olabilir. Hesap etkinliğimi kontrol ettim ve daha önce hiç bu kadar Power Up yaptığım bir ay yok. En azından bu ödüllerin hepsini bu ay kazandım ve bu benim için bir rekor.

Topluluğumuzun gelişmesinden memnunum. Hive şu aralar biraz düşüşte ve Bitcoin de düştüğü için bunu normal olarak karşılıyorum. Uzun vadede Hive'ın değer kazanacağını düşünüyorum. Hive topluluğu benim gözümde her zaman değerli bir topluluk. Kullandığınız diğer sosyal medyaları ve orada her gün gördüğünüz şeyleri bir düşünün. Demek istediğimi bence anlayacaksınız. Her neyse bu kadar övgü yeter haha.

Bu etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. Başta fikri ortaya atan ve en büyük sponsorumuz @emrebeyler'e, topluluğumuzun yöneticisi ve topluluk için elinden gelen her şeyi yapan @damla'ya, ve diğer sponsorlarımız @bilgin70, @passenger777, @bilginhilal, @ahmetay, @bilginselcuk, @mttok, @sunsan ve @anadolu'ya teşekkür ederim. Tabi ki bu etkinliğe katılan ve topluluğumuza değer katan herkese de teşekkür ederim. Okuduğunuz için teşekkürler. Hepinize harika bir gün diliyorum.

Sort:  

Tebrik ederim. Hem kendi rekorunu kırmışsın hem yunus olmuşsun (bence). Teşekkür ederiz katıldığın için ve tüm desteklerin için.

Olacağım, olacağım bir dahaki ay yunus da olacağım 😂. Çok teşekkür ederim, Hive TR benim evim 🏘️

Topluluğumuz en istikrarlı , kısa zamanda kendini en iyi geliştiren ve büyük hedefleri olan arkadaşım, @incublus, umarım belirlediğin hedeflere ulaşırsın. Öyle de görünüyor. Yüksek miktarda da power up yapmışsın. Hive yolculuğunda başarılar dilerim. Bu sefer doğru etiketledim. 😄

Çok teşekkür ederim, etiket konusu çok da önemli değil, @bilgin70 gibi yanlış profile yönlendirmesin yeter. Hedeflerim belli ve ulaşmak için tam gaz devam ediyorum 🚀

Kanka düzelttim ben de 😅

Böyle güzel etkinliklerde olman beni hem mutlu ediyor hem de gururlandırıyor umarım Hive Tr topluluğu için daha da güzel şeyler arasında yer alırsın, alırız.❤️

Senin postunda da belirttiğim gibi umarım yeni yıl ikimize de şans ve başarı getirir. Topluluğumuzun ve hesabımın güçlenmesi beni de hem mutlu ediyor hem de gururlandırıyor ❤️

Brother I am very happy with this goal that you have achieved, I know it was not easy, but you are about to become a dolphin, 18 days ago you told us about your goals and now I notice that you have advanced a lot, good luck partner.

Thank you so much my friend ^^ I'll try to become a dolphin soon. We will see it at first month of the year!

İddialı bir katılım olmuş. :) Hedeflerine ulaşman çok güzel, tebrik ederim. Umarım topluluğumuz giderek güçlenir.
Emeklerin için çok teşekkür ediyorum ve başarılar. 🌸

Çok teşekkür ederim. Hedefler ulaşılmak için vardır, bu söze uygun hareket ediyorum 😂.

 last year  

Mükemmel bir sayı ile katılım yapmışsınız tebrik ederim. Sanırım 1. belli, şimdiden hayırlı olsun 😃💫✨

Çok teşekkür ederim. Sıralamada beklenmeyen şeyler var. Sonuçlara şaşıracağınızı düşünüyorum 😅

Gelecek aydınlık duruyor kripto paralar için. Umutluyum ben✌🏼☺️

Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Gelecek parlak olacak.

Geleceğin balinası, dolphin olmanız artık çok yakın. Başarılar dilerim :)

Çok teşekkür ederim. Balinalık benim için çok uzak bir konum ama bir dahaki ay dolphin olacağıma inanıyorum 😅

Harika bir iş çıkartıyorsun. Tebrikler. 😊

Teşekkür ederim, siz de öyle.