Cats & Kediler

in Hive TRlast year

Photos belong to me. & Fotoğraflar şahsıma aittir.

ENG

Hello everyone, I hope you had a nice weekend. Although we want to spend the weekend resting, sometimes it is not enough to compensate for our tiredness during the week. I hope you had fun and rested at the same time.

This weekend was a bit tiring for me, I spent Sunday resting. As soon as I had time, I went to my computer to write a post.

Last week I came across cats many times and I took photos of these cute creatures.

Here is one of them

This kitty was cowering by the beach on a cold morning.

Despite the cold weather, it is very peaceful to take a walk by the seaside on weekends. And when the view is this beautiful.

The other kitty came to me while I was in the cafe and I can say that it forced me to love itself ahahha.

Spending time with animals does me a lot of good. Even petting them for a few minutes relieves stress. But I couldn't get used to living with a pet at home, I can say that we played corner catcher with my cousin's cat for a while when I stayed at my cousin's house :DD

I couldn't get used to the following when changing rooms, jumping on the counter in the kitchen. It still takes me a while to get used to pets. But if I have a house with a garden in the future, I would love to adopt a puppy.


Source

I hope I'll make a good friend too. It is a very nice feeling to have a loyal friend for many years, it should be more like a family member than a friend.

Thanks for reading.

TR

Herkese merhaba, umarım güzel bir hafta sonu geçirmişsinizdir. Hafta sonunu dinlenerek geçirmek istesek de bazen hafta içindeki yorgunluklarımızı telafi etmeye yetmiyor. Umarım siz hem eğlenmiş hem de dinlenmişsinizdir.

Bu hafta sonu benim için biraz yorucuydu pazar gününü dinlenerek geçirdim. Vakit bulur bulmaz da post yazmak için bilgisayarımın başına geçtim.

Geçen hafta bir çok kere karşıma kedi çıktı ve ben de bu sevimli yaratıkların fotoğraflarını çektim.

İşte onlardan bir tanesi

Bu kedicik soğuk bir sabahta, sahilin kenarında sinmişti.

Hafta sonları sahil kenarında yürüyüş yapmak oldukça huzur verici oluyor soğuk havaya rağmen. Bir de manzara bu kadar güzel olunca.

Diğer kedicik de ben kafedeyken yanıma geldi ve kendini zorla bana sevdirdi diyebilirim ahahha.

Hayvanlarla vakit geçirmek bana oldukça iyi geliyor. Bir kaç dakika sevmek bile stres alıyor. Ama evde evcil hayvanla yaşamaya alışamadım, kuzenimde kaldığım bir süre boyunca kuzenimin kedisiyle köşe kapmaca oynadık diyebilirim :DD

Oda değiştirirken takip etmesi, mutfakta tezgaha zıplaması, bir türlü bunlara alışamamıştım. Evcil hayvanlara alışmak benim için hala biraz zaman gerektiren bir durum. Ama ilerde bahçeli bir evim olursa yavru bir köpek sahiplenmeyi çok istiyorum.


Source

Umarım ben de iyi bir arkadaş edinirim. Uzun yıllar sadık bir arkadaş edinmek çok güzel bir his arkadaştan da öte bir aile üyesi gibi olmak gerek tabi.

Okuduğunuz için teşekkürler.

ipexito.gif

Sort:  

Those are some cute cats 😊 !PIZZA

Yes, they were so sweet 💓

🍕 PIZZA !

I gifted $PIZZA slices here:
@blitzzzz(17/20) tipped @ipexito (x1)

Please vote for pizza.witness!

2 tane kedisi olan biri olarak söylüyorum, çok mükemmel hayvanlar ☺️❤️

Kediler tatlı oldukları kadar çok da zeki hayvanlar. Bir de masaj yapma huyları çok keyifli oluyor benim bir arkadaşımın kedisi öyleydi

Çok tatlı kediler.... Keyifli gezmeler..

Teşekkürler🌸

Hehe, I'm jealous.... Wish to be that cat instead..!LOL such a Nice place.

Thank you!🌸😁

What cute cats are featured in those photos! With some editing these photos could be wallpapers

That's a good idea!

lindo gato hermoso

Thank you!🌸

Kediler çok sevimliler. Ama manzara çok güzel olduğu için kedilere tam olarak konsantre olamadım. Özellikle ağaçlı fotoğrafı çok beğendim 🤗

Çok teşekkür ederim, kediler de manzara da ayrı tatlıydı 🌸

 last year  

Ailecek kedileri ve köpekleri çok seviyorum. Ancak apartman dairesinde ve kirada oturduğumuz için sahiplenmek banada zor geliyor. Daha yerleşik ve düzenli bir hayatımız olduğunda ilk önce kedi sahiplenmeyi istiyorum. Birde sizin de dediğiniz gibi bahçeli bir evim olursa kesinlikle bir de köpek sahiplenmek isterim🐈‍⬛🐈🐕‍🦺🐕🐶

Evet, maalesef evde beslemek zor oluyor özellikle apartmanlarda. Umarım istediğiniz gibi bir eviniz olur🌸

Kediler her yerdeler. İzmirde daha fazla sanırım. Kedileri sevmek için, pencereden başınızı uzatmak yeterli. 😂

İzmir'e daha önce hiç gitmedim ama gitmeyi en çok istediğim il orası, gittiğimde kedilere daha çok dikkat edicem o kadar çok var mı yaa :DD