You are viewing a single comment's thread from:

RE: My diet during pregnancy (EN-TR)

in Hive TRlast year

Anneliğin hiç bu yönünü düşünmemiştim. Genelde alkol ve sigaradan uzak durmaya dikkat edilir diye düşünüyordum ama bu kadar çok yemek yemek gerektiğini bilmiyordum.
Ben normalde 2 öğün yiyorum kahvaltı ve akşam yemeği aralarda da bolca kahve:))
Hamileliğin baslangicindan itibaren mi bu kadar çok yemek yemek gerekiyor acaba? Siz de nasıl oldu, paylaşabilir misiniz 🤗

Sort:  

Normalde ben de 2 öğün yerdim. Hatta akşama kadar hiç acıkmazdım. Ama hamileliğin özellikle ilerleyen aylarında sürekli acıkma hissi oluyor. Eskiden uzun süre aç beklesem hiçbir şey olmazdı. Ama şimdi aç beklediğim anda midem bulanıyor. O yüzden ara öğün olarak atıştırmak gerekiyor.
Bir de kuruyemiş, meyve hem bebek hem anne sağlığı için gerekli. Çünkü kan değerlerimiz alt üst oluyor. Vitaminler zaten yetmiyor. Bebekle birlikte kullanıyoruz çünkü.

Tabi herkeste farklı bu süreç. Mesela benim ilk 3 ay mide bulantım çok oldu. O yüzden hiçbir şey yiyemedim. Tuzlu çubuk kraker ve meyve yiyebiliyordum sadece. Bazılarında mide bulantısı olmayabiliyor. Bazılarında ise ilerleyen aylarda bile oluyor.

Mide bulantısı yoksa ilk aylardan itibaren beslenmeye dikkat etmek gerekiyor. Doktorum her gün 2 yumurta, 2 bardak süt içeceksin diyor mesela. Ama bu her aman mümkün olmuyor. 3 litre su içilmeli deniliyor. Ben eskiden hiç su içmediğim için bu zorluyor.

Zaten zamanla her şeyi öğreniyor insan 😄 Bir de kontrollerde bir değerin düşük çıkınca korkup her şeye dikkat etmeye çalışıyorsun. Öyle.

Salam, sosis yasak. Etleri çok çok iyi pişirmek gerek. İnsan pimpirikleniyor. Nolur nolmaz diye. Çok abartmamak gerekiyor tabi de dikkat etmekte de fayda var. 🤗🤗🌸

Bununla ilgili ayrı bir yazı yazsaymışım keşke. Daha da yazarım çünkü 😄😄

Görünce şaşırdım, beklediğimden çok uzun bir açıklama yapmışsınız, Çok teşekkür ederim. Bu durummu bir postta da yazabilirsiniz bence. Hamilelik üzerine neredeyse hiç posta denk gelmedim. Kadınların ilgisini çekebileceğini düşünüyorum.
Size ve bebeğinize bol bol vitamin ve sağlık diliyorum. 🌸🌸🌸

Yazdıkça yazdım. 😄 Olabilir güzel bir fikir. Teşekkür ederim 🤗

Rica ederim, elinize sağlık tekrardan :)