(Tr-En) 3. Etkinlik: Trliste Hpud-Event 3: Trliste Hpud

in Hive TRlast year (edited)

Tr: Merhaba Hive TR ailemiz. Hepinize mutlu haftalar dilerim. Bugün ayın 19'u yani topluluğumuzun ve kendimizin gücüne güç katma günü. Kaybedeni olmayan 3. Hive Power Up Day yarışmasında katılan herkese başarılar dilerim.
Geçen ay Hive Power Up Day yarışmasına ben ilk kez 33.333 Hive ile katılmıştım. Power Up yapmadan önce 203.685 Hive Power'a sahiptim. HPUD katılımım ile bu sayı 237.018'e yükselmişti.

En: Hello our Hive TR family. I wish you all a happy week. Today is the 19th, the day to power up our community and ourselves. I wish good luck to everyone who participated in the 3rd Hive Power Up Day contest with no losers.
Last month, I participated in the Hive Power Up Day contest for the first time with 33,333 Hive. Before Power Up, I had 203,685 Hive Power. With my HPUD participation, this number increased to 237,018.

Bir ay içerisinde yaptığım paylaşımlar ve küratör gelirlerim (az da olsa) sayesinde Hive Power'ım 300.072 yükseldi.
HPUD sayesinde kendi hesabımın da güçlendiğini sayılar yükselince farkettim veya HP'nin önemli bir şey olduğu yeni farkettim.
18 Aralıkta yani dün 300 HP'ye ulaştım. 300 HP ye ulaşmak bana psikolojik bir eşiği atlattı. Sanki bir aydınlanma geldi😅😅 Artık kendime ufak hedefler koymayı düşünüyorum. Bugün 25 Hive Power Up yaparak aya 325 HP ile başlıyorum. Ocak 19 da ulaşmak istediğim HP miktarı 400. Biliyorum ki bu sayı; topluluğumuzdaki birçok arkadaş için küçük bir hedef olsada benim için makul bir hedef😊 En azından önümüzdeki ay için, inşallah önümüzdeki ay elde edeceğim Hive miktarı artar da hedef HP ve Power Up yapacağım Hive miktarı artar.
Ocak ayı içerisinde bir diğer hedefim ise: gönderilerimi niteliğe de dikkat ederek arttırmak. Yazmaya ara verdikçe daha da çok ara veriyorum, bunun olmaması için de elimden geldiğince yazmaya çalışacağım.

Hive Power Up Day'a katkılarından dolayı başta @emrebeyler, @anadolu, @ahmetay♥️, @incublus, @bilginselcuk, @bilgin70, @passenger777, @mttok, @sunsan'a teşekkür ederim. Bir başka teşekkürüm ise topluluğumuz için canla başla çalışan değerli vaktini bizler için harcayan @damla'ya🌼
Hive Power Up Day etkinliğimiz bireysel olarak görünen aslında topluluğumuzdaki herkese katkısı olan bir yarışma. Tekrar yarışmaya katılan bütün arkadaşlara başarılar dilerim.

Within a month, my Hive Power increased by 300.072 thanks to my posts and curator income (even if a little).
I realized that my own account was also getting stronger thanks to HPUD when the numbers went up, or I just realized that HP is an important thing.
On December 18th, yesterday, I reached 300 HP. Reaching 300 HP made me overcome a psychological threshold. It's like an enlightenment came😅😅😅 Now I'm thinking of setting small goals for myself. Today I'm starting the month with 325 HP by making 25 Hive Power Up. The amount of HP I want to reach on January 19 is 400. I know that this number; Although it is a small goal for many friends in our community, it is a reasonable goal for me😊 At least for the next month, hopefully the amount of Hive I will get next month will increase and the target HP and the amount of Hive I will Power Up will increase.
Another goal of mine for January is to increase the quality of my posts. The more I take a break from writing, the more I take a break, and I will try to write as much as I can to prevent this from happening.

I would like to thank @emrebeyler, @anadolu, @ahmetay♥️ @incublus, @bilginselcuk, @bilgin70, @passenger777, @mttok, @sunsan for their contributions to Hive Power Up Day. Another thank you is to @damla🌼 who works hard for our community and spends her valuable time for us.
Our Hive Power Up Day event is a competition that actually contributes to everyone in our community. I wish success to all friends participating in the competition again.

Sort:  

300 HP kutlaması mı olmuş aynı zamanda 🎈🎈🎈 Tebrik ederim Kiraz. Bir dahaki HPUD'a kadar 400 olursun bence çok rahat. Yaptığın güzel yemekleri paylaşsan yeter zaten 🤗 Teşekkürler katıldığın için. Başarılar 🌸

Teşekkür ederim. Bu aralarki paylaşım sıklığında devam edersem 400ü geçerim rahatça. Ara vermemeye çalışıyorum bu sebeple de ♥️🌼

Bu aydınlanma sizi hedeflerinize de adım adım yaklaştırıyor. 😊 Bence büyük hedefler, sizin de bahsettiğiniz gibi ufak hedeflerle kazanılır. Katılım için çok teşekkür ederim. Başarılar dilerim.

Teşekkür ederim. Elbette, koşmaya yürüyerek başlanıyor😊

Umarım hedeflerinize en kısa zamanda ulaşırsınız. Başarılar dilerim :)

Teşekkür ederim 😊

300 Hp hayırlı olsun o zaman. 😊

Teşekkür ederim 😊

 last year (edited) 

Artık kendime ufak hedefler koymayı düşünüyorum.

Kesinlikle ben de öyle düşünüyorum hem daha motive edici de oluyor👍

İnşallah bir ay sonra hedeflerimize ulaştık diye 4. Hpud'da bahsederiz🌼♥️

Hedefleri makul koymak en doğrusu. Ben de her seferinde hedeflerimi çok yüksek tutmuyorum ancak hedefime ulaştığım zaman da durmuyorum. Siz de bu şekilde devam ederseniz hedefinize ulaşacağınıza eminim. Katılımınız için teşekkürler 😊

Teşekkür ederim. Dikkate alacağım tavsiyenizi. Hedefe ulaştıkça yeni hedef belirleyeceğim😊

Çok güzel şeyler işler yapmışsınız. Umarım istediğiniz hedefe ulaşırsınız 🥰 Başarılar diliyorum 😊

Teşekkür ederim 🌼

Umarım hedeflerinize ulaşırsınız. Doğrusu ben bunu başaracağınıza inanıyorum. Başarılar dilerim. ☺️

Teşekkür ederim 😊 😃

Bir hedefinin olması güzel bir adım bence. Ben de deneyeceğim sanırım.☺️