You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yazı Yazmak Dışında Hive Kazandıran Yöntemlerden Bahsettik - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #10

in Hive TR2 years ago (edited)

Her biri birbirinden güzel öneriler var listede. Ben de kendi tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. Yazı yazmak için epey emek harcıyorum ancak yazılardan kayda değer para kazandığımı söyleyemem. Yazı yazmak kripto konusunda ufkumun genişlemesini sağlıyor. Ayrıca bu vesileyle Hive ekosistemindeki projelerden haberdar oluyorum. Mesela NFT konusunda araştırmalar yapmamış olsaydım 1500 Hive yatırarak 100 adet Hive Punk satın almaya cesaret edemezdim. Böylece 6x'lik bir kâr elde etme fırsatını kaçırmış olurdum. İlginçtir, kayda değer gelir potansiyeli olan ikinci alışverişim de NFT'ler ile ilgili. PsyberX oyunundan bir ticari arsa NFT'si satın aldım. Bu arsalardan toplamda 50 adet var. Bu alışverişten halen en az 5x seviyesinde bir kâr elde edebilecek durumdayım. NFT'ler olmasaydı portföyüm bugünkünden çok çok küçük olurdu, zira kripto piyasasında ikinci ayı sezonumu yaşıyorum.

Posted Using LeoFinance Beta