You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sık Kullandığımız Hive Uygulamaları ve Araçları - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #53

in Hive TRlast year

Splinterlands beni de aşıyor bir bakıma @mehmetfix. Satranç yanında basit kalıyor. 3 aydır gecemi gundüzume katıp çalışarak iki hesabımı da sampiyonlar ligine çıkardım. Herhalde bu arada 10bin kere yenilmisimdir. Daha ögrenmem gereken şeyler var.

Sort:  

Özel bir soru olacak ama ortalama kazanç ne oluyor peki?
Yani bu kadar süre uğraşmana değdi mi merak ediyorum 😀
!PGM

Posted via D.Buzz

Sent 0.1 PGM - 0.1 LVL- 1 STARBITS - 0.05 DEC - 15 SBT - 0.1 THG - tokens to @mehmetfix

remaining commands 2

BUY AND STAKE THE PGM TO SEND A LOT OF TOKENS!

The tokens that the command sends are: 0.1 PGM-0.1 LVL-0.1 THGAMING-0.05 DEC-15 SBT-1 STARBITS-[0.00000001 BTC (SWAP.BTC) only if you have 2500 PGM in stake or more ]

5000 PGM IN STAKE = 2x rewards!

image.png
Discord image.png

Support the curation account @ pgm-curator with a delegation 10 HP - 50 HP - 100 HP - 500 HP - 1000 HP

Get potential votes from @ pgm-curator by paying in PGM, here is a guide

I'm a bot, if you want a hand ask @ zottone444


Herhangi bir kazancım olmadı bugüne dek. Kazandıklarım kart kirasına gidiyor. Oyun stratejileriyle birlikte işin mali kazanç tarafını da öğreniyorum. Ödülleri artırmaya yarayan bir çok aksiyon almak mümkün. Zamanla belki ayda 100 dolar kazanacak duruma gelirim. Oyunu esas olarak sevdiğim için oynuyorum.