Football and Galatasaray in Turkey / Türkiye’de futbol ve Galatasaray ⚽️ 🥅

in Hive TR2 years ago (edited)



cl9lrzl8w00hw0pkceki7dxy3_2483EA72-CF92-495A-BBC3-ADC9DF19AAAC.png
cl9ls03pr00id1dkc5ew1b51s_4513D32C-500E-41E2-9B87-76611F43665A.png
cl9ls0hl900i52bkcabib5yjd_A43636E8-5378-4846-A51E-3071D613E935.png

Football and Galatasaray in Turkey Hello Hive family. I am a football fan and I follow many leagues. Of course, I can't watch all of them, the cost is high and I spend a lot of time. That's why I only bought the matches of Galatasaray, which is my favorite team, and it is referred to as the fan package. Otherwise, if I got all the matches, I know myself, I wouldn't be able to get up. It's nice to know one's self on this subject, in fact, it was such a good time for me to spend time with my family and my work. This year, my team made a very good transfer, and the team officially became stars. I was very happy that I won the match of my team this year, and after being thirteenth last year, I was really happy that we will play for the leadership with the transfers that came this year. But I can say that we have officially had cancer for three weeks. The match started with a very nice choreography. Our fans reflected the centennial anniversary of our Republic on October 29 with a very good choreography. It wasn't really a good game from the beginning, but we were still beating. Whatever happened, until the last three weeks, the team is not improving.

Türkiye’de futbol ve Galatasaray
Merhaba Hive ailesi. Ben futbolu seven biriyim birçok ligi de takip ediyorum. Tabiki hepsini izleyemiyorum maliyeti yüksek oluyor ve çok fazla vakit harcıyorum. Bu yüzden sadece tuttuğum takım olan Galatasaray’ın maçlarını aldım taraftar paketi olarak geçiyor. Yoksa bütün maçları alsam kendimi biliyorum başından kalkmazdım. İnsanın bu konuda kendini bilmesi güzel aslında aileme ve yaptığım işe vakit ayırmam için böylesi iyiydi. Bu sene de takımım çok iyi transfer yaptı takıma resmen yıldız yağdı. Ben de takımımın maçını bu sene aldığım için çok sevinmiştim geçen sene on üçüncü olmanın ardından bu sene gelen transferlerle liderliğe oyanayacağımız için çok sevinmiştim gerçekten. Ama üç haftadır resmen kanser olduk diyebilirim. Maç çok güzel bir koreografi ile başladı. 29 Ekim Cumhuriyetimizin yüzüncü yıl dönümünü çok iyi koreografi çalışmasıyla yansıtmış taraftarımız. Başından beri aslında güzel bir oyun yoktu ama yeniyorduk yine de. Ne olduysa son üç haftaya kadar oldu bir türlü takım düzelmiyor.

I made a decision in the morning, even yesterday, I said that I will share this week's game of the team I support with my Hive family. I said that if he wins, I will share his victory, otherwise I will share my reproach. The match started, we played very well under pressure, we even went ahead 2-0 very well. Mertens and Icardi from the new signings scored, we are very happy. But the referee gave a red card that I think is irrelevant. So there is no such nonsense, such an irrelevant red card. If we deserve it, we ate an irrelevant red that would not hurt at all.

Ben sabahtan hatta dünden karar aldım Hive ailemle tuttuğum takımın bu haftaki maçını paylaşacağım dedim. Yenerse zaferini paylaşacağım aksi olursa sitemimi paylaşacağım dedim. Maç başladı çok baskılı çok güzel oynadık hatta çok güzel 2-0 da öne geçtik. Yeni transferlerden Mertens ve İcardi gol attı çok sevindik. Ama hakem bence alakası olmayan bir kırmızı kart verdi. Yani böyle saçma böyle alakasız bir kırmızı kart yok. Hak etsek hiç içim acımayacak ama alakasız bir kırmızı yedik.

cl9ls0x5m00je1tkce7ya5hls_E3D9EE37-818F-4FBE-ADC1-5ED0269E5653.png
cl9ls106c00hu15kc3p1wammb_E00F96FF-358B-4C3F-8ED7-EB48B285DFB4.png
kaynak

Worse than these, the changes of our coach Okan Buruk were worse than the referee's decisions. He accepted the whole game on the field and said, "Come and score us a goal." Galatasaray is a world brand, a very special team, I would like to talk about them. The only team to win the UEFA Cup is in Turkey. A team with the most championships and the most Turkish Cups. If you happen to be in Istanbul, I would like you to visit our team's museum. You can visit our stadium and our history and agree with me. I hope this situation will improve and football will be played in Turkey. If you wish, you can visit the museum of Galatasaray online from the link.

Bunlardan daha kötüsü ise teknik direktörümüz Okan Buruk’un değişikleri hakemin kararlarından daha kötüydü. Bütün oyunu sahasında kabul etti gelin bize gol atın dedi. Galatasaray bir dünya markası çok özel bir takım bunlardan da bahsetmek isterim. UEFA kupası almış tek takım Türkiye’de. En fazla şampiyonluğu olan, en fazla Türkiye Kupası olan bir takım. Eğer İstanbul’a yolunuz düşerse takımımızın müzesini ziyaret etmenizi isterim. Stadımızı ve tarihimizi ziyaret edip bana hak verirsiniz. Umarım bu durum düzelir ve gerçekten Türkiye’de futbol oynanır.
Dilerseniz linkten Galatasaray’ın müzesini sanal ortamdan ziyaret edebilirsiniz.

cl9ls1bai00ir2kkcaeivfkhb_736262FB-FF34-4BDF-99D6-1C69A28E1EE6.png
cl9ls1nc200hc0ikc747f8zzf_BB0652D4-D315-4308-B966-46577D764EF4.png

Actually, there was another match today at 17.00. Between Adana Demirspor and Konyaspor. It was a very competitive game, a very exciting game. It is admirable that Anatolian teams play such a good ball. In fact, I saw a high-level match commentary in the taste of Premier League from many websites and commentators, and I think it is a very accurate determination.

Aslında bugün bir maç daha vardı 17.00 da. Adana Demirspor ve Konyaspor arasında. Gerçekten çok çekişmeli bir maçtı çok heyecan verici bir maçtı Anadolu takımlarının böyle güzel top oynamaları takdire şayan. Hatta bir çok internet sitesinde ve yorumculardan Premier Lig tadında üst düzey bir maç yorumunu gördüm ve bence çok doğru bir tespit.


For the best experience view this post on Liketu

Sort:  

O kadar dedim sana Galatasarayı bırak diye 😂

Hakkımız yeniyor kırmızı karta bir tane doğru diyen yok. Yakında hasta edecek beni bu takım. 🤦‍♂️😃

Bir GS li olarak bugün ki oynadığımız maçı çok rahatlıkla kazanabilir hatta farka bile gidebilirdik . Görselleri çok güzel buldum. Sende çok iyi analiz etmişsin. Tebrik ederim 🤗

Maçı izlerken başında fark olur kesin diyordum. Ta ki hakem maçı katledene kadar. 🤦‍♂️ Teşekkür ederim

Boşuna kanım kaynamamış sana dostum. Renklerimiz çekiyor işte :))

Kesinlikle renklerimiz çekmiş bizi benim sana kanım kaynamıştı kardeşim. 😊

Bir Fenerbahçeli olarak çok üzüldüğümü söylesem yalan olur.😛😁😁

Fenerlilerin bu akşam göbek attıklarına eminim 🤦‍♂️😂

Renktaşım ne güzel anlatmışsınız, önemli noktalara değinmişsiniz. Bu heyecanı yaşattığınız için teşekkür ederim. Daha nice kupalara, sarımız kırmızımız daim olsun :)

Rica ederim renktaşım bir iki senemiz kötü geçti diye öldük zannediyorlar tarihimize baksalar bizden büyük yok yine elbet toparlarız. :)

Congratulations @sezermehmet! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 1250 upvotes.
Your next target is to reach 1500 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Ben aslında futbolla pek ilgilenmem ama küçükken Galatasaraylıydım. İlk paylaştığınız fotoğrafı dün ben de gördüm TV'de çok hoş bir görsel yapmışlar. Takdir edilmelik

Futboldan o kadar uzak kalmışım ki, sanırım en son Okan Buruk hala Futbolcuydu. 😂 Teknik direktör olduğunu duymak beni şaşırdı

Tr'de futbol bitmiş özet bile izlemiyorum dayanamıyorum siz 90 dk izliyorsunuz. En iyisi Premier Lig bakmak, bu arada hep bir olay oluyor bu ligde çok rezil bu lig ya . Ek olarak Galatasaray'ın kareografisine bayıldım hakkını vermişler.