I've sent the passengers 😢👋 ✈️ Now it's time for some sightseeing 😊 / Yolcuları yolladım 😢👋 Şimdi biraz gezme zamanı 😊

in Hive TR2 years ago



cl9tsk28501ho0pkc3ffj6z7n_A65AA600-893D-4C51-9BBD-9B9CEC81C434.png
cl9tskxor01i60wkccxa0ew1k_757F6D09-2A94-4ABE-8765-8D99C05DC423.png
cl9tslv8701hs1dkc0br96t2d_79C3CB82-E764-488C-ABA1-D391440F13AF.png
cl9tsmp0h01ji15kc5dh29yqp_2A4E15E5-F2DC-4884-BE45-9A7C428C678A.png
cl9tsnbkv01gw0ikc9mye96o6_251A145F-FB33-4748-90B2-29B17EDF24E1.png
cl9tso68701jt1tkc8nvp9wd4_C8A9348B-DF4E-4402-ACAA-ECCA9B0A9705.png
cl9tsor8m01gy0ikc58dhgef3_A73F56D2-DEB3-4B83-B844-5B76258D39F5.png
cl9tspnla01ih2kkc33wkf40c_35F38373-24CE-48C3-9598-8A749E1E1662.png

Hello Hive family. I mentioned yesterday that I was going to send my wife and son, so I sent them today. It was a little sad, it was very difficult for me to leave. But I had to send it for compulsory reasons, I told you yesterday that my mother-in-law has a wedding. We got up a little early in the morning, our plane was early, so I'm a little sleepless during the day. Then I left the car at the airport and I went to the Hatay center to meet my friend @antikaseyyah, one of the four friends I stayed with @bilgin70, and stayed with him for two or three days.

Merhaba Hive ailesi. Dün bahsetmiştim eşimi ve oğlumu yolcu edeceğimden bugün onları yolcu ettim. Biraz buruk geçti benim için ayrılması baya zor oldu. Ama mecburi sebeplerden ötürü göndermek zorunda kaldım dün anlatmıştım kayınımın düğünü var diye. Sabah biraz erken kalktık uçağımız erkendi o yüzden gün içerisinde biraz uykusuz geziyorum. Daha sonra arabayla havalimanına bıraktım ve ben Hatay merkezde @bilgin70 ile beraber kaldığım dört arkadaştan biri olan @antikaseyyah arkadaşımla görüşmek ve iki üç gün kalmak için yanına gittim.

We had a nice breakfast in the morning, we remembered the old days. Our breakfast was accompanied by a pleasant conversation. People really miss the old days and their friends. My friend and I got ready to go out together and we left the house to walk around Hatay. Of course, nowadays it means single life for me, I have never been Decoupled from my wife for a long time. 😊 My days of celibacy came to mind, I felt like saying how bad it was, but there are no good sides either. 😃 Our plan is to visit Hatay, first there is a place called a viewing terrace. I think he said that's where Habib-i Neccar is. I've never been here before, we'll start from there first, I'm thinking of sharing the places I've visited in my other posts, you'll follow me and see there.

Sabah güzel bir kahvaltı yaptık eski günleri yâdettik. Hoş sohbet muhabbet eşliğinde geçti kahvaltımız. İnsan eski günler ve arkadaşlarını gerçekten özlüyor. Beraber dışarı çıkmak için hazırlandı arkadaşım ve Hatay’da gezmek için evden çıktık. Tabi bu aralar benim için bekar hayatı anlamına geliyor uzun süredir hiç eşimden ayrı kalmamıştım. 😊 Bekarlık günlerim aklıma geldi içimden ne kadar kötüymüş demekte geldi ama güzel yanları da yok değil. 😃 Planımızda Hatay’ı gezmek var ilk önce seyir terası diye bir yer varmış. Habib-i Neccar’ın olduğu yer dedi galiba. Daha önce hiç gitmemiştim buraya ilk oradan başlayacağız diğer postlarımda da gezdiğim yerleri paylaşmayı düşünüyorum beni takip etiğiniz de oraları da göreceksiniz.

Since I am working in a district of Hatay, I have not visited all parts of the center. So I'm going to visit places I haven't been able to visit before with my friend. Of course, our main goal is to have a pleasant conversation, spend time together, and at the same time see new places, visit new places. I will see you in my other posts for today with my Hatay trip. 😊👋

Ben Hatay’ın bir ilçesinde görev yaptığım için merkezin her yerini gezmiş değilim. O yüzden daha önce gezemediğim yerleri arkadaşımla gezeceğim. Tabiki asıl amacımız hoş sohbet etmek beraber vakit geçirmek bu sırada da yeni yerler görmek yeni yerler gezmek. Bugünlük bu kadar diğer postlarımda Hatay gezimle görüşmek üzere. 😊👋


For the best experience view this post on Liketu

Sort:  
 2 years ago  

Kazasız, belasız gidip gelsinler inşallah. Tez zamanda kavuşmak nasip olsun. Sizde bu vesiyle eski arkadaşlarınızla vakit geçirmiş olmuşsunuz ✨

İnşallah siz de kazasız belasız kavuşursunuz. Evet benim için de iyi oldu kafa dağıtmak iyi geldi. 😊

Hatay hakkında hiç bir fikrim yok. Paylaşımlarınızı takip edeceğim. 👍

Medeniyetler şehri resmen yolun düşerse gezmeni tavsiye ederim. 😊

İnşallah nasip olur bir gün ☺️

Ayrı kalmak zor olur umarım günler çabuk geçer ikinizede.

İnşallah ayrı kalmak zor tabi teşekkür ederim.

Dear @sezermehmet, sorry to jump in a bit off-topic.
May I ask you to review and support the new proposal (https://peakd.com/me/proposals/240) so I can continue to improve and maintain this service?
You can support the new proposal (#240) on Peakd, Ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.

Thank you!