TR Liste HPUD Yarışması / TR List HPUD Competition 👍😊 🎉

in Hive TR2 years ago (edited)

TR List HPUD Competition
Hello Hive family. As the trliste community, our bond of belonging has been increasing in recent days. Our platform, which was already active with the events we held, has now made our group more active by signing a new event. I would like to thank Ms. @damla for her important work on this issue, @emrebeyler for her contributions and pioneering, and our friends @bilgin70 and @incublus for their contributions as sponsors.

TR Liste HPUD Yarışması
Merhaba Hive ailesi. Son günlerde trliste topluluğu olarak aidiyet bağımız artmaktadır. Yaptığımız etkinliklerle zaten aktif olan platformumuz şimdi yeni bir etkinliğe imza atarak grubumuzu daha çok aktifleştirdi. Bu konuda önemli çalışmaları dolayısıyla @damla hanıma, katkılarından ve öncü olmasından dolayı @emrebeyler e, sponsor olarak katkılarından dolayı @bilgin70 ve @incublus arkadaşlarımıza özellikle teşekkür etmek istiyorum.

I always call the hive family when I start my articles and we have proven that we are really family with these events. I recommend those who do not agree here or those who have a question mark in their minds to join as well. Even though there is no award, what makes this event good is that it keeps us together as a family, in my opinion. I don't have much power or hive as I'm a new member but I wanted to attend the event as much as I could. My purpose for participating in this competition is strictly to be active and enjoy the event, I have no other purpose. I will participate in this competition with 57,373 Hive. I had 212 hive power, and when this number is affected, I believe I will be stronger with 270,159 hive power. I'm new so I don't know much about this stuff. It was explained very well in the group, but I couldn't understand it because I didn't have much knowledge. I asked our little whale candidate @bilgin70 for help about sharing and he helped me a lot. I wouldn't be able to post without him, so I guess I'd have to give up. 😄

Hep yazılarıma başlarken hive ailesi diye hitap ediyorum ve bu etkinliklerle gerçekten aile olduğumuzu kanıtlamış bulunmaktayız. Buradan katılmayanlar veya aklında soru işareti bulunan arkadaşlara da katılmasını tavsiye ediyorum. Herhangi bir ödül olmasa da bizi bir aile olarak bir arada tutması bu etkinliği güzel yapan tarafı bana göre. Daha yeni üyelerden olduğum için çok fazla gücüm veya hive yok ama elimden geldiğince etkinliğe katılmak istedim. Bu yarışmaya katılma amacım kesinlikle aktif olmak ve etkinliğin tadını çıkarmak başka bir amacım yok. Bu yarışmaya 57.373 Hive ile katılacağım. 212 hive power gücüm vardı bu sayıyı da etkileyince 270.159 Hive power ile daha güçlü olacağıma inanıyorum. Yeni olduğum için bu işlerden çok anlamıyorum. Grupta çok güzel anlatılmıştı aslında ama ben çok fazla bilgim olmadığı için anlayamadım. Paylaşım konusunda minik balina adayımız @bilgin70 den yardım istedim ve bana çok yardımcı oldu. O olmasa paylaşım yapamazdım o yüzden vazgeçmek zorunda kalırdım galiba. 😄

I was only able to succeed by telling him one by one as he showed. I just want to thank him from here. In fact, I learned that there is nothing very new for hive, other platforms do this frequently, so we rolled up our sleeves to keep up with it. Even though there is no activity, I learned that it is transferred to HP, from now on I will try to use all my income to increase my power. I hope that my aim will be to prove myself by coming to really good places on this platform and to integrate with hive and strengthen our ties even more.

Onun gösterdiği şekilde teker teker anlatmasıyla ancak başarabildim. Ona buradan ayrı yeten teşekkür etmek istiyorum. Aslında hive için çok yeni bir şey olmadığını da öğrendim diğer platformlar bunu sıklıkla yapıyormuş biz de buna ayak uydurmak için kolları sıvadık. Etkinlik olmasa da HP ye aktarılıyormuş bunu da öğrenmiş oldum bundan sonra bütün gelirlerimi gücümü arttırmak için kullanmaya çalışacağım. Amacım bu platformda gerçekten güzel yerlere gelip kendimi ispatlamak ve hive ile bütünleşip bağlarımızı daha da kuvvetlendirmek olacak inşallah.

Sort:  

Umarım çok daha fazla güçlenirsiniz. Yarışmada başarılar dilerim. :)

Teşekkür ederim size de başarılar dilerim. 😊

Başarılar dilerim :)

Teşekkür ediyorum size de başarılar 😊

Umarım bu platformda güzel yere gelmek hedefine ulaşırsınız😊 tebrik ederim 🙏

Hedeflerimize hepimiz ulaşırız inşallah. Teşekkür ederim 😊

Elindeki bütün hiveleri power up yapman takdire şayan. Platforma kısa süre içersinde ayak uydurdun. Yarışmada başarılar dilerim

Büyük bir aileyiz hemde🌸Başarılar.

Katılım için teşekkürler. Başarılar diliyorum.

Yarışmaya katılımınız için teşekkürler. Hem hesabınızı hem topluluğumuzu güçlendirdiniz.

Başarılar dilerim 🙏

Teşekkür ederim 🙏