You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #35 | Sonbahar

in Hive TR2 years ago

Okurken içinde huşu ile kaybolduğumu anlattıklarını yaşadığımı söylesem abartmış olmam herhalde.

çok teşekkür ederim canım, güzel cümlelerini okumak da beni mutlu etti 🎈

Az bana da bulaşsa ne güzel olur 🥰

kitap okuma isteğinin olması bile çok güzel, bir gün istersen sevdiğin bir türden başlayabiliriz eminim ki çok hoşuna gidecektir bu 😽📚

Kim bilir bu hayalin gerçek olur🥳

bunun olmasını çok isterdim 🙆‍♀️

Ben bayılırım bu şifalı yemişe.

cennet hurması için kötü bir başlangıç olmuştu evet, iyi ki sonradan denemişiz tekrardan :)
senin de beğenmen harika :p

umarım motiven ve eski neşen yerine gelir. İkimizin de...🤗

umarım.. ikimizin de.. 🤗

Sort:  

🥳❤️🥰 sofra etkinliğimiz çok güzel olacak 🥰🥳

evett.. güzel fikrin için teşekkür ederim canım 🎈🤗🌳🍂🍃

Her daim destek olmaya devam ettiğin için ben çok teşekkür ederim 🥰